Trápení fordaře, aneb nesežerte mě :)
Soudím, že zcela zbytečná otázka Tohle je sakra pech... co ten bazmek na to časování?Harous píše:Kabely si daval novy?
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
To ano, ale jak tak čtu, tak si myslím, že tím začali ... (pokročilý klučina). Před dvěma dny jsem viděl, co dělaly kabely u Leon 1.8 20V Turbo. Nepravidlený chod, motor bez výkonu, tzv. tarokování ... výměna a byl klid. Znovu řikám, nejlepší by bylo druhé auto a vyměňovat jeden díl po druhém, vylučovací metoda, ale kde vzít druhé auto co?Harous píše:Proc zbytecna? Spatny kabely dokazou udelat peknou paseku...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
kabely, svíčky, olej, filtry, u neřetězu rozvody. To dělám u každýho auta.
Zůstává řj a variátor. Klapku zkusíme dneska, jsem u zdroje, takže jí můžu zase vrátit...
mě spíš zaráží že na neutrál to točí celkem ochotně, ale nemá to sílu hejbat autem
Jo, kdybych sehnal sežranýho jedoucího twina, už bych na tom byl finančně líp
Zůstává řj a variátor. Klapku zkusíme dneska, jsem u zdroje, takže jí můžu zase vrátit...
mě spíš zaráží že na neutrál to točí celkem ochotně, ale nemá to sílu hejbat autem
Jo, kdybych sehnal sežranýho jedoucího twina, už bych na tom byl finančně líp
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Má tlaky
Má už dobře rozvody
má tlak na liště, vstřiky jdou, benzínovej filtr new..
nový svíce, kabely, rozdělovače, předstih ok, civky ok
vejfuk ok, kat nepřicpanej
lambáda nová- už to nezhasne
čidla nový, už ani nevím jaký protože se to mění za pochodu u táty v práci a já jen platím
vzduchovej filtr novej
sání jak psí kulky, všechno vyčištěno
už mi napadá jen ten variátor, jak to funguje, jak do toho?
Má už dobře rozvody
má tlak na liště, vstřiky jdou, benzínovej filtr new..
nový svíce, kabely, rozdělovače, předstih ok, civky ok
vejfuk ok, kat nepřicpanej
lambáda nová- už to nezhasne
čidla nový, už ani nevím jaký protože se to mění za pochodu u táty v práci a já jen platím
vzduchovej filtr novej
sání jak psí kulky, všechno vyčištěno
už mi napadá jen ten variátor, jak to funguje, jak do toho?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Ale ten tlak asi nezmeris za jizdy ne? Nemuze byt ta pumpa treba pridrena? Fakt uz nevim, krom ty pumpy a vstriku uz si asi vymenil vsechno...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Ale jo to snad taky nějak jde.hondzik píše:vyblikat závadu v řj diodou jako u Forda asi ne, co? Jen se ptám, netuším zda tady má počítač nějakou zpětnou vazbu a jde někam připojit... Ford z tohodle roku vyblikat jde. Tonoucí se i stébla chytá...
Tady něco je, ale bohužel v italštině.
http://www.users.on.net/~craigf/
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
teď si asi budete myslet že jsem debil, ale kde má TSko čidlo tlaku oleje? Mám mrtvej budík ( odpor na kabelu, odpojený čidlo hladiny... nevím o motoru nic... když cvaknu vanu, tak to poznám buď ve zpětným zrcátku, nebo až se to kousne...), takže jsem koupil přídavný budíky- teplota, tlak, a voltmetr. Strávil jsem přes hodinu hledáním čidla, vím jak to má vypadat, jakej to má závit... Nemůžu bejt takovej debil, že nenajdu na bloku válec o průměru 8cm vysokej 7cm. Takže spíš mám tucha že tam není vůbec a hledat někde šroub na bloku... Nasměruje mi někdo? nahoře dole, u svodů, u sání, zezadu,?
Fakt sem u tohodle auta v pr s každou kravinou
Fakt sem u tohodle auta v pr s každou kravinou
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Urcite nepolevuj, bude to stat za to. Jde jen o zvyk.
To cidlo je bohuzel v dost neprehlednym miste a nevim jestli se k nemu dostanes zeshora.
Skupina M, cidlo 36:
To cidlo je bohuzel v dost neprehlednym miste a nevim jestli se k nemu dostanes zeshora.
Skupina M, cidlo 36:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host