taky sem vše na 75ce, kotouče,desky, hadičky, rozchodil pístky vzadu do předu dal zV6 a ještě pístky z nějaký slitiny co neoxiduje, prostě vše cool, ale stejně to nic moc nebrzdilo, nakonec byl vtip v nastavní posilovače,- brzdový pedál zatlačuje do hlavního brzdového válce tyčku a ta se dá zkrátit nebo prodloužit, tím se seřizuje to jestli bere pedál moc nahoře nebo dole, když se to přežene, tak auto po ohřátí kapaliny začna samo brzdit- je to vyzkoušený
pak by jediná zrada mohla být v rozdělovači brzdnýho ůčinku, že nepracuje jak má, ale zase, když jedete na STK a na brzdě koukáte, že všechny kola brzdí souměrně tak těžko říci
navíc by si to taky chtělo pořádně zkontrolovat posilovač, jestli posiluje jak má
podle mě, když konstruktéři daly na V6 3,0 brzdy jaké tam jsou tak si myslím, že je to ok!! hlavně co se týče běžného provozu,
když prostě někomu vadnou brzdy, tak podle mě jezdí jako debil, je to jen ve stylu, když jedu do zatáčky, tak si podřadím a nechám brzdit motor, kor u benzínu, kde si mohu podřadit o dva stupně
A/ neřešil bych vadnutí brzd, dokud bych nevyzkoušel pořádný desky a kotouče!!!
B/ až budu mět v TP zapsány 16 kola, což je dosti nemožné, tak pak teprve začnu uvažovat o větších brzdách
C/ dát brzdy od rozvodovky ke kolům, je podle mě, co se týče originality konstrukce to nejhorší co se dá udělat
