kazdopadne zmena na benzin je volba klidu... tsko ci busso
 busso
 busso busso
 bussoJá ted naposled právě začal regenerovat hrozněsunic píše:ssvd: Já přesně co popisuješ pozoroval tak 3 týdny zpátky, že jakmile sem ubral plyn, tak ručka, jak tažená magnetem letěla na nulu a jakmile sem trochu přidal, zas podobným fofrem letěla nahoru.. tohle sem pozoroval poprvý, ale já většinou ručku turba nesleduju, takže jsem to asi spíš přehlíd. Jinak jestli jsem regeneroval netuším, ale bylo to pár km po vyjetí z baráku, tak snad ani nebyl zahřátej motor natolik aby to začalo regenerovat. Nevím, od tý doby jsem teda na ručku občas kouknul, ale už se chová zas standartněNo až budu regenerovat a všimnu si toho, zkusím si na to vzpomenout a mrknu, jak se budík turba chová. Takže radu nedávám žádnout, jen Tě můžu "uklidnit", že se nám to chová podobně..
 brzo teplota byla teprve někde na 60° - 70°, pak jsem si všim tohodle chovanání turba které skončilo naprosto současně s regenerací... Do ted jsem si myslel že to regeneruje jen při provozní teplotě ale asi když je potřeba tak ne. . . Jinak ta regenerace se da vzdy s trochou citu odhalit, změní se reakce na plyn a když neni nahlas radio tak i zvuk motoru. Pak stačí jen přepnout na aktualni spotřebu a tím si to potvrdit. Moje regenerace je přesná jak švýcarské hodinky co 800-900km při mém běžném ježdění, takže jí vždy už tak trochu očekávám.
 brzo teplota byla teprve někde na 60° - 70°, pak jsem si všim tohodle chovanání turba které skončilo naprosto současně s regenerací... Do ted jsem si myslel že to regeneruje jen při provozní teplotě ale asi když je potřeba tak ne. . . Jinak ta regenerace se da vzdy s trochou citu odhalit, změní se reakce na plyn a když neni nahlas radio tak i zvuk motoru. Pak stačí jen přepnout na aktualni spotřebu a tím si to potvrdit. Moje regenerace je přesná jak švýcarské hodinky co 800-900km při mém běžném ježdění, takže jí vždy už tak trochu očekávám.   A možná že další příznak jak se to pozná je to chování turba, to se právě snažím ověřit. Proč tam proboha nemuže bejt kontrolka ktera informuje o tom že to probíhá jako to maj náklaďáky nebo některy dodavky. Kontrolka ktera informuje až o tom že je něco špatně je na nic...
 A možná že další příznak jak se to pozná je to chování turba, to se právě snažím ověřit. Proč tam proboha nemuže bejt kontrolka ktera informuje o tom že to probíhá jako to maj náklaďáky nebo některy dodavky. Kontrolka ktera informuje až o tom že je něco špatně je na nic... 

 Protože teď naposled se mi spustila naprosto hloupě, sice při jízdě do kopce ale co nemohla tušit že potom bude dloooouhé klesání uplně bez plynu což neni idealni. Kdyby to řekla předem, tak ji řeknu at si ještě pár km počká.
 Protože teď naposled se mi spustila naprosto hloupě, sice při jízdě do kopce ale co nemohla tušit že potom bude dloooouhé klesání uplně bez plynu což neni idealni. Kdyby to řekla předem, tak ji řeknu at si ještě pár km počká.  


 
  dik
 dik Takže já doporučuji,každopádně až bude nějaký srazík třeba na jaře tak ti půjčím moji a můžeš porovnat
  Takže já doporučuji,každopádně až bude nějaký srazík třeba na jaře tak ti půjčím moji a můžeš porovnat  

Jak se tedy dá celkem přesně zjistit že je čidlo turba špatné ???cendler píše:přesně tak, už jsem to tady někde psal, další příčina je cukání, nebo cuknutí při tahu
 
   
  

To neni cidlem, to bude chipem.kejzi1 píše:Poslednich 14 dnu totiz pozoruju ze kdyz jedu do mirneho tahleho kopce na petku, lehce pod 2000 otacek, tak na vrsku kopce pridam, treba plnej, tlak vyleti, spadne, vyleti, spadne ...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot] a 1 host