Vyvařování 75

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Vyvařování 75

Příspěvek od RV147 » 30.6.2008, pon 18:31

Tak jsem se do toho pustil jaksi odzadu, jelikož měním převodovku, čekám na zadní tlumiče,gumy do brzd atd. Nebylo co dělat a dozadu bych se už nerad vracel, kvůli korozi. Měním i napůl shnilou nádrž( pod ní je shnilá podlaha v kufru),pak budou následovat lemy a hurá tlumex do půlky auta. Teda mimo prahů.
Před :
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Ještě, že nikdo nechtěl táhnout na laně :-D

Po:

Obrázek

Obrázek

Svár jak se mi poved asi nejlíp,bohužel ne vždycky:


Obrázek
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 30.6.2008, pon 22:59

Svary nemusíš dělat v c celé délce, stačí je jen nabodovat a pak základovku přetmelit.Pak se to méně kroutí. Samo nejlepší je jeden plech osadit, pomocí kleští a pak provařit děrovým svarem
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.7.2008, úte 11:42

Dík za rady.Když tam bude to prosazení a děrový sváry, nebude to mezi dvouma plechama reznout ? Jinak ošetřuju to odrezovačem,potom epoxi základovkou Epolex S2300, popř. zinkovou Orapi 706 (když je v práci navíc). Potom na díly co nejsou vidět a jsou exponovaný Tlumex. Jak dlouho mi to vydrží.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 2.7.2008, stř 18:18

základovka, když je řidší tak mezi plechy vyvzlíná a pak se musí spoje pečlivě utěsnit tmelem na karoserie (ten co se nanáší štětcem). Tlumex není moc dobrý nátěr, není odolný proti odletujícím kamínkům.

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 2.7.2008, stř 20:54

No pak mám ještě nějakou pikslu Body 932. Je to lepší ? Jo a co je to za takovou plasto-gumovou vrstvu co jsou s ní udělaný na 75 tce podběhy, podlaha v kufru apod. To drží jako sviňa.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 2.7.2008, stř 21:01

To označení Body konkrétně neznám, ale Body je dobrá značka. Njlepší bude se optat co kam přímo u prodejce nebo někde v karosárně, kde to prodávají. Tam Ti poradí, ke kterým účelům je vhodný který přípravek. Jsou speciální druhy právě na přetírání spojů, na nástřik atd.

Origo nástřik je super matroš :), něco takového mít i na renovaci...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 2.7.2008, stř 21:06

No právě prodejce mi to doporučil jako na podvozek,že to odolává kamínkům, tak to asi zkusím.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 2.7.2008, stř 21:42

tohle je dobrá sada na nástřik spodku a dutin..
http://www.hanol.cz/p/schneider-uhw-2000

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 14.10.2008, úte 19:53

Takže rust festival pokračuje. podlaha, práh,uhnilá noha pro zvedák
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Tenhle smajlík miluju *varim varim
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 14.10.2008, úte 21:08

Přesně tam jsem to měl taky sežraný uchyt na zvedák jakbysmet ,ale jelikož mám velmi šikovného klempíře, tak se mu povedl vyrobit uchyt jak z fabriky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 25.10.2008, sob 19:53

Takže dneska jsem narazil na zajímavou a práci velmi komplikující věc. Pod barvou a vrstvou origo povrchový úpravy (taková ta zvláštní gumo něco co je všude na autě) bylo na plechu tak cca.3-4mm cínu což silně komplikuje sváření,očistit to jde taky blbě kartáčem to nejde a brus se zanáší. Cín byl vzadu kde se stýká práh s lemem zadního blatníku. Setkal se s tím někdo ? Kdyby to nebylo pod vrtsvou origo povrchový úpravy tak bych řekl, že někdo na autě už bastlil, ale takhle ? Nikde nebyl neorigo svár, všechno původní body.O starejch GTV vím, že mají některý místa letovaný ale 75 ka ? Asi se soudruhům v itálii něco nepovedlo a tak to dohnali vrstvou cínu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 26.10.2008, ned 11:51

V dřívějších dobách kdy ještě nebyl takový výběr tmelů se provádělo místo tmelení cínování a tímto se deformace vyplnily takže je to naprosto normální.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 10.9.2009, čtv 22:30

takže potom co jsem měl čest zhlédnou práci Kůrkyna a spol. jsem dospěl k názoru, že Oni jsou ty pravý v restaurování aut a svou alfu bych nikomu jinému nesvěřil

když vidím jak se tam s tím jakou láskou se s tím piplaj tak musím říci, že to jsou machři!!!!

klobouk dolů!!! :smt023 :smt023 :smt023 :smt023


http://www.kurkyn.cz/index.php?gallery= ... 20renovace
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.9.2009, čtv 22:48

Díky, taková kuriozita k pochopení italských aut. Řešili jsme nesouvislou spáru mezi zadními dveřmi a zadním blatníkem. Na dveřích je z výroby nepatrně jiný rádius než na blatníku a majiteli jsme nabízeli, že dveře upravíme tak, aby byla spára souvislá. Že by to šlo takhle a takhle. On na to, že ne, že oni (je rodilý ital), to tak prostě dělají. Tak to místo zůstalo v originále :)

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od coyote » 10.9.2009, čtv 23:10

Kůrkyn: To je na té Afici jak jsme viděli?

Jinak stále počítám s Tvojí kůrou pro tu mojí Alfici, jen teď prostě není kdy :( Taky nejspíš půjde na opravu po té puse od autobusu. Tak snad pak
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.9.2009, čtv 23:30

To je pořád ta samá, milovaná a prokletá. :)
Kůra může být, i v říjnu bývá hezky.

paoloalfa

Příspěvky: 1
Registrován: 25.8.2008, pon 15:35

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od paoloalfa » 16.9.2009, stř 11:49

Kůrkyn píše:To je pořád ta samá, milovaná a prokletá. :)
Kůra může být, i v říjnu bývá hezky.
:evil: a majitel ceka.......... :D

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 17.9.2009, čtv 20:52

ajajaj :oops: :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2010, stř 20:40

našel jsem skvělou věc, pořád sem nevěděl jak udělat pertl, když vyvařuju třeba podlahu a nahrazuju jí origo zdravím kusem, dnes sem našel na dílně typa co dělal díry do plechu děrovacíma kleštěma a já na něj zíral, že nemusí nic vrtat :shock: a ještě větčí šok byl, když na kleštích otočil hlavici a najednou mi začal ukazovat jak se dělá ten pertl, tzn lom, aby do sebe zapadly dva kusy plechu a šly svařit :shock: :shock:

mno jednalo se o: Kleště falcovací a děrovací, otočné

pro někoho běžná věc, pro mě novinka

už vím co chu k vánocům :)
kleště.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 1.5.2011, ned 10:08

jak správně provádět klmepířské práce na autě svépomocí??

nějak se mi nedaří najít odpornou knihu, jak a kde vést řez, jak to následně svařit

mám tu třeba zadní lem u favorita, když sem ho měnil poprvé, tak sem ho říznul jak jsou naznačené tečky, ale zdálo se mi takové humpolácké dát dva plechy k sobě a svařit to po celém obvodu vyměněného plechu, ted když to dělám po druhé, tak bych to chtěl trochu profi a hlavně vyzkoušet falcovačky

ta horní hrana kde je rovina bych udělal falcovacíma kleštěma, tzn na novém plechu falc a do zbylého blatníku na autě vyvrtat dírky pro zavaření a to spodní klenutí se asi bude muset udělat jak jsou naznačené tečky a jednoduše nabodovat, nic jiného mě nenapadá


jak se to dělá odborně??
1.JPG
2.JPG
3.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 2.5.2011, pon 11:51

starý plech se musí odříznout někde v ploše, kde to půjde napojit. Nenapojuj to v hraně, to je de facto nemožné udělat dobře.
2.JPG

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 2.5.2011, pon 20:41

hmm, to je docela už daleko a ten novej plech je dosti nerovný po okraji, proto sem si myslel napojit to tam jak jsem měl tečky(uprostřed mezi hranama), navíc by se v případě znovu měnění lemu dalo říznou dál než sem to menil já, takhle by to už bylo na doraz.

ale zase by to asi šlo asi napojit pomocí falcu :smt023

jenže se to bojím říznout tak daleko, aby mi zase kus nechyběl v tom měření kde co říznou to ještě nejni ono a dost se s tím zdržuju(dvakrát měř, jednou řež) :smt013

takže raději jak to máš nakreslený a spojit to pomocí falcu??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od RV147 » 2.5.2011, pon 21:20

Já bych se to asi snažil říznout v tý hraně tj. dál než jsi původně naznačil a míň než nažnačil Kůrkyn a pak udělal falc a děrový sváry. Stejně ale budeš muset řezat dokud nenarazíš na zdravej plech což u Faválu bude porod. Trénuješ na 75 ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 2.5.2011, pon 21:41

přesně tak trénuju na 75ku a pak hlavně na alfettu, ono v hlavě je to vše náramně jednoduché, ale třeba na tom fávu chybý 30cm prahu a dodělat to tak aby to vypadalo a ještě udělat hezké sváry je na celej den ,když nemám zkušenosti tak je to na :butthead: všude rez a barva, špatnej přístup, protože to dělám nazemi atp....

jinak zatím sem to říznul takhle, abych se podíval jak to vypadá (nejhorší to nejni)

p.s kamarád nedokázal pochopit jaktože to neprošlo na brzdy, když to auto brzdilo- musel sem mu až ukázat fotky
22.JPG
222.JPG
práh.JPG
desky a kotouče.JPG
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 2.5.2011, pon 21:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 2.5.2011, pon 21:43

Ten nerovnej plech si musíš vyklepat, ale v hraně zásadně ne. Nebo to zkus a uvidíš, že to nejde :)

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host