Vyvařování 75
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Vyvařování 75
Tak jsem se do toho pustil jaksi odzadu, jelikož měním převodovku, čekám na zadní tlumiče,gumy do brzd atd. Nebylo co dělat a dozadu bych se už nerad vracel, kvůli korozi. Měním i napůl shnilou nádrž( pod ní je shnilá podlaha v kufru),pak budou následovat lemy a hurá tlumex do půlky auta. Teda mimo prahů.
Před :
Ještě, že nikdo nechtěl táhnout na laně
Po:
Svár jak se mi poved asi nejlíp,bohužel ne vždycky:
Před :
Ještě, že nikdo nechtěl táhnout na laně
Po:
Svár jak se mi poved asi nejlíp,bohužel ne vždycky:
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Dík za rady.Když tam bude to prosazení a děrový sváry, nebude to mezi dvouma plechama reznout ? Jinak ošetřuju to odrezovačem,potom epoxi základovkou Epolex S2300, popř. zinkovou Orapi 706 (když je v práci navíc). Potom na díly co nejsou vidět a jsou exponovaný Tlumex. Jak dlouho mi to vydrží.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
To označení Body konkrétně neznám, ale Body je dobrá značka. Njlepší bude se optat co kam přímo u prodejce nebo někde v karosárně, kde to prodávají. Tam Ti poradí, ke kterým účelům je vhodný který přípravek. Jsou speciální druhy právě na přetírání spojů, na nástřik atd.
Origo nástřik je super matroš , něco takového mít i na renovaci...
Origo nástřik je super matroš , něco takového mít i na renovaci...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
tohle je dobrá sada na nástřik spodku a dutin..
http://www.hanol.cz/p/schneider-uhw-2000
http://www.hanol.cz/p/schneider-uhw-2000
Přesně tam jsem to měl taky sežraný uchyt na zvedák jakbysmet ,ale jelikož mám velmi šikovného klempíře, tak se mu povedl vyrobit uchyt jak z fabriky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Takže dneska jsem narazil na zajímavou a práci velmi komplikující věc. Pod barvou a vrstvou origo povrchový úpravy (taková ta zvláštní gumo něco co je všude na autě) bylo na plechu tak cca.3-4mm cínu což silně komplikuje sváření,očistit to jde taky blbě kartáčem to nejde a brus se zanáší. Cín byl vzadu kde se stýká práh s lemem zadního blatníku. Setkal se s tím někdo ? Kdyby to nebylo pod vrtsvou origo povrchový úpravy tak bych řekl, že někdo na autě už bastlil, ale takhle ? Nikde nebyl neorigo svár, všechno původní body.O starejch GTV vím, že mají některý místa letovaný ale 75 ka ? Asi se soudruhům v itálii něco nepovedlo a tak to dohnali vrstvou cínu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
takže potom co jsem měl čest zhlédnou práci Kůrkyna a spol. jsem dospěl k názoru, že Oni jsou ty pravý v restaurování aut a svou alfu bych nikomu jinému nesvěřil
když vidím jak se tam s tím jakou láskou se s tím piplaj tak musím říci, že to jsou machři!!!!
klobouk dolů!!!
http://www.kurkyn.cz/index.php?gallery= ... 20renovace
když vidím jak se tam s tím jakou láskou se s tím piplaj tak musím říci, že to jsou machři!!!!
klobouk dolů!!!
http://www.kurkyn.cz/index.php?gallery= ... 20renovace
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
Díky, taková kuriozita k pochopení italských aut. Řešili jsme nesouvislou spáru mezi zadními dveřmi a zadním blatníkem. Na dveřích je z výroby nepatrně jiný rádius než na blatníku a majiteli jsme nabízeli, že dveře upravíme tak, aby byla spára souvislá. Že by to šlo takhle a takhle. On na to, že ne, že oni (je rodilý ital), to tak prostě dělají. Tak to místo zůstalo v originále
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Vyvařování 75
Kůrkyn: To je na té Afici jak jsme viděli?
Jinak stále počítám s Tvojí kůrou pro tu mojí Alfici, jen teď prostě není kdy Taky nejspíš půjde na opravu po té puse od autobusu. Tak snad pak
Jinak stále počítám s Tvojí kůrou pro tu mojí Alfici, jen teď prostě není kdy Taky nejspíš půjde na opravu po té puse od autobusu. Tak snad pak
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
To je pořád ta samá, milovaná a prokletá.
Kůra může být, i v říjnu bývá hezky.
Kůra může být, i v říjnu bývá hezky.
Re: Vyvařování 75
a majitel ceka..........Kůrkyn píše:To je pořád ta samá, milovaná a prokletá.
Kůra může být, i v říjnu bývá hezky.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
ajajaj
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
našel jsem skvělou věc, pořád sem nevěděl jak udělat pertl, když vyvařuju třeba podlahu a nahrazuju jí origo zdravím kusem, dnes sem našel na dílně typa co dělal díry do plechu děrovacíma kleštěma a já na něj zíral, že nemusí nic vrtat a ještě větčí šok byl, když na kleštích otočil hlavici a najednou mi začal ukazovat jak se dělá ten pertl, tzn lom, aby do sebe zapadly dva kusy plechu a šly svařit
mno jednalo se o: Kleště falcovací a děrovací, otočné
pro někoho běžná věc, pro mě novinka
už vím co chu k vánocům
mno jednalo se o: Kleště falcovací a děrovací, otočné
pro někoho běžná věc, pro mě novinka
už vím co chu k vánocům
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
jak správně provádět klmepířské práce na autě svépomocí??
nějak se mi nedaří najít odpornou knihu, jak a kde vést řez, jak to následně svařit
mám tu třeba zadní lem u favorita, když sem ho měnil poprvé, tak sem ho říznul jak jsou naznačené tečky, ale zdálo se mi takové humpolácké dát dva plechy k sobě a svařit to po celém obvodu vyměněného plechu, ted když to dělám po druhé, tak bych to chtěl trochu profi a hlavně vyzkoušet falcovačky
ta horní hrana kde je rovina bych udělal falcovacíma kleštěma, tzn na novém plechu falc a do zbylého blatníku na autě vyvrtat dírky pro zavaření a to spodní klenutí se asi bude muset udělat jak jsou naznačené tečky a jednoduše nabodovat, nic jiného mě nenapadá
jak se to dělá odborně??
nějak se mi nedaří najít odpornou knihu, jak a kde vést řez, jak to následně svařit
mám tu třeba zadní lem u favorita, když sem ho měnil poprvé, tak sem ho říznul jak jsou naznačené tečky, ale zdálo se mi takové humpolácké dát dva plechy k sobě a svařit to po celém obvodu vyměněného plechu, ted když to dělám po druhé, tak bych to chtěl trochu profi a hlavně vyzkoušet falcovačky
ta horní hrana kde je rovina bych udělal falcovacíma kleštěma, tzn na novém plechu falc a do zbylého blatníku na autě vyvrtat dírky pro zavaření a to spodní klenutí se asi bude muset udělat jak jsou naznačené tečky a jednoduše nabodovat, nic jiného mě nenapadá
jak se to dělá odborně??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
starý plech se musí odříznout někde v ploše, kde to půjde napojit. Nenapojuj to v hraně, to je de facto nemožné udělat dobře.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
hmm, to je docela už daleko a ten novej plech je dosti nerovný po okraji, proto sem si myslel napojit to tam jak jsem měl tečky(uprostřed mezi hranama), navíc by se v případě znovu měnění lemu dalo říznou dál než sem to menil já, takhle by to už bylo na doraz.
ale zase by to asi šlo asi napojit pomocí falcu
jenže se to bojím říznout tak daleko, aby mi zase kus nechyběl v tom měření kde co říznou to ještě nejni ono a dost se s tím zdržuju(dvakrát měř, jednou řež)
takže raději jak to máš nakreslený a spojit to pomocí falcu??
ale zase by to asi šlo asi napojit pomocí falcu
jenže se to bojím říznout tak daleko, aby mi zase kus nechyběl v tom měření kde co říznou to ještě nejni ono a dost se s tím zdržuju(dvakrát měř, jednou řež)
takže raději jak to máš nakreslený a spojit to pomocí falcu??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
Já bych se to asi snažil říznout v tý hraně tj. dál než jsi původně naznačil a míň než nažnačil Kůrkyn a pak udělal falc a děrový sváry. Stejně ale budeš muset řezat dokud nenarazíš na zdravej plech což u Faválu bude porod. Trénuješ na 75 ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
přesně tak trénuju na 75ku a pak hlavně na alfettu, ono v hlavě je to vše náramně jednoduché, ale třeba na tom fávu chybý 30cm prahu a dodělat to tak aby to vypadalo a ještě udělat hezké sváry je na celej den ,když nemám zkušenosti tak je to na všude rez a barva, špatnej přístup, protože to dělám nazemi atp....
jinak zatím sem to říznul takhle, abych se podíval jak to vypadá (nejhorší to nejni)
p.s kamarád nedokázal pochopit jaktože to neprošlo na brzdy, když to auto brzdilo- musel sem mu až ukázat fotky
jinak zatím sem to říznul takhle, abych se podíval jak to vypadá (nejhorší to nejni)
p.s kamarád nedokázal pochopit jaktože to neprošlo na brzdy, když to auto brzdilo- musel sem mu až ukázat fotky
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 2.5.2011, pon 21:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařování 75
Ten nerovnej plech si musíš vyklepat, ale v hraně zásadně ne. Nebo to zkus a uvidíš, že to nejde
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host