 , mám AR 146 1.4 TS, rok 2000. Když nastartuju - motor je studený, otáčky se po chvíli usadí na 900rpm. Jak, ale přidám malinko  plyn (chci se rozjet, couvat), otáčky se nezvednou a hned spadnou na spodní hranici, že to skoro chcípne a hned se zase vrátí na 900. Doprovázeno zvukem "bouchání" v motoru, celé se to zaklepe a vůbec to nejde vytočit, dusí se to. Když se motor ohřeje tak 90C zlepší se to, už se můžu rozject, ale jízda je ucukaná a vůbec to nejede. Sešlápnu plný plyn a dobu nic, po chvilce se to najednou rozletí jako blázen...Zkoušel jsem měnit cívky a nic, svíčky mám taky nové a na diagnostice to napsalo 0 chyb.
 , mám AR 146 1.4 TS, rok 2000. Když nastartuju - motor je studený, otáčky se po chvíli usadí na 900rpm. Jak, ale přidám malinko  plyn (chci se rozjet, couvat), otáčky se nezvednou a hned spadnou na spodní hranici, že to skoro chcípne a hned se zase vrátí na 900. Doprovázeno zvukem "bouchání" v motoru, celé se to zaklepe a vůbec to nejde vytočit, dusí se to. Když se motor ohřeje tak 90C zlepší se to, už se můžu rozject, ale jízda je ucukaná a vůbec to nejede. Sešlápnu plný plyn a dobu nic, po chvilce se to najednou rozletí jako blázen...Zkoušel jsem měnit cívky a nic, svíčky mám taky nové a na diagnostice to napsalo 0 chyb.Tak jsem zkoušel odpojit váhu vzduchu...nastartoval jsem a otáčky lítali nahoru a dolů, takže váha vzduchu bude asi dobrá. Napadá mě ještě třeba nekvalitní benzín, co myslíte? Děkuju





 Kdyžtak mi napiš SMS,at si tě uložím.
  Kdyžtak mi napiš SMS,at si tě uložím. 

 Tohle vidím velice rád, když jeden pomůže druhému, že Álo  =D>
 Tohle vidím velice rád, když jeden pomůže druhému, že Álo  =D>


