Princip spuštění Boost-Drive
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Princip spuštění Boost-Drive
Čaute kluci,
nevíte někdo, jakým způsobem nebo přesněji za jaké situace dá jendnotka signál elmag. ventilu signál k přepuštění tlaku do přetlakovýho ventilu? Jde o to, že bych si rád vyzkoušel jestli tahle záležitost na mým alfovi ještě funguje. viz. schema v odkazu dole.
Je to schéma pro GTV 2.0 TB
Díky za postřehy...
http://img2.rajce.idnes.cz/d5/2/2144/21 ... gement.jpg
nevíte někdo, jakým způsobem nebo přesněji za jaké situace dá jendnotka signál elmag. ventilu signál k přepuštění tlaku do přetlakovýho ventilu? Jde o to, že bych si rád vyzkoušel jestli tahle záležitost na mým alfovi ještě funguje. viz. schema v odkazu dole.
Je to schéma pro GTV 2.0 TB
Díky za postřehy...
http://img2.rajce.idnes.cz/d5/2/2144/21 ... gement.jpg
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Princip spuštění Boost-Drive
funguje to stejně jako obyčejnej pop OFF ventil, tzn na přetlaku jen je do toho zakomponován wastgate, proto ta řídící jednotka
funguje to vždy při ubrání plynu
vzduch, který se stlačil za turbem je přepuštěn znovu před turbo
turbo se tím nezpomaluje při znovu sešlápnutí plynu a navíc se tím neničí
vyskoušíší to jedině za jízdy ideál do kopce, kdy jde na turbo nejvíc spalin a je tím pádem nejvíc roztočené, při ubrání plynu bys mohl slyšet jakoby odfuknutí(záleží jak dobře je to vše odhlučněno)
na stojícím autě moc turbo neroztočíš, tedy pokud ti nevadí tůrovat motor do max otáček a pak zase ubírat
jinak turbo je jen jedno, protže je to nízkotlaké asimetrické přeplnování cca 0,5bar
nějaký další dotaz??
funguje to vždy při ubrání plynu
vzduch, který se stlačil za turbem je přepuštěn znovu před turbo
turbo se tím nezpomaluje při znovu sešlápnutí plynu a navíc se tím neničí
vyskoušíší to jedině za jízdy ideál do kopce, kdy jde na turbo nejvíc spalin a je tím pádem nejvíc roztočené, při ubrání plynu bys mohl slyšet jakoby odfuknutí(záleží jak dobře je to vše odhlučněno)
na stojícím autě moc turbo neroztočíš, tedy pokud ti nevadí tůrovat motor do max otáček a pak zase ubírat
jinak turbo je jen jedno, protže je to nízkotlaké asimetrické přeplnování cca 0,5bar
nějaký další dotaz??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Jo mam... a ty v tom mas gulas
Pop-off to neni, ale Blow-off
To co ma na mysli Theminson, je i v manualu znaceny jako Overboost, funguje to jako kratkodobe zvyseni tlaku turba, je to elektroventil na podtlakovy regulaci wastegate (obtok turba) spinanej ridici jednotkou, na par sekund (pro predjeti...)...
Kdybych to chtel odzkouset tak bych odpojil konektor, vytahl si z toho 2 draty a zarovicku dovnitr, a kdyz das plny plyn mela se na par sekund rozsvitit. Ventil zkusis ze na nej pustis 12V a budes do nej foukat jestli se otevrel
Pop-off to neni, ale Blow-off
To co ma na mysli Theminson, je i v manualu znaceny jako Overboost, funguje to jako kratkodobe zvyseni tlaku turba, je to elektroventil na podtlakovy regulaci wastegate (obtok turba) spinanej ridici jednotkou, na par sekund (pro predjeti...)...
Kdybych to chtel odzkouset tak bych odpojil konektor, vytahl si z toho 2 draty a zarovicku dovnitr, a kdyz das plny plyn mela se na par sekund rozsvitit. Ventil zkusis ze na nej pustis 12V a budes do nej foukat jestli se otevrel
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Princip spuštění Boost-Drive
tak sem zase chytřejší
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Díky, pokud teda rozumím správně, tak jednotka vydá signál při plným plynu a ventil přepustí tlak proti westgatu aby se znemožnilop jeho otevření. Zajímalo by mě však ještě, na základě čeho vyhodnotí, že je klapka na doraz....Ladin 164V6 píše:Jo mam... a ty v tom mas gulas
Pop-off to neni, ale Blow-off
To co ma na mysli Theminson, je i v manualu znaceny jako Overboost, funguje to jako kratkodobe zvyseni tlaku turba, je to elektroventil na podtlakovy regulaci wastegate (obtok turba) spinanej ridici jednotkou, na par sekund (pro predjeti...)...
Kdybych to chtel odzkouset tak bych odpojil konektor, vytahl si z toho 2 draty a zarovicku dovnitr, a kdyz das plny plyn mela se na par sekund rozsvitit. Ventil zkusis ze na nej pustis 12V a budes do nej foukat jestli se otevrel
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Na klapce je snimac jeji polohy, takze podle mne od nej...
Jj vlastne posune otevreni wastegate, takze se zvýší plnici tlak... Ale v manualu je psano, ze se to nema pouzivat dlouhodobe
Jj vlastne posune otevreni wastegate, takze se zvýší plnici tlak... Ale v manualu je psano, ze se to nema pouzivat dlouhodobe
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Princip spuštění Boost-Drive
ono to asi stejně nebude o moc, typoval bych z 0,5 na0,7 max??
0,8bar je tak tlak u diesla, který je vyšší než u benzína (mluvíme-li o starších seriových motorech)
0,8bar je tak tlak u diesla, který je vyšší než u benzína (mluvíme-li o starších seriových motorech)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Princip spuštění Boost-Drive
jj tak nejak to bude, ale myslim ze to dela kolem 30Nm coz je u predjizdeni prijemny
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Princip spuštění Boost-Drive
No 0,5 mi turbo určitě netlačí. Když jsem měřil plnící tlak naposledy cca před půl rokem, tak plnilo 0,8 - 0,9.Milano75 píše:ono to asi stejně nebude o moc, typoval bych z 0,5 na0,7 max??
0,8bar je tak tlak u diesla, který je vyšší než u benzína (mluvíme-li o starších seriových motorech)
Každopádně kouknu ještě do chytré knížky jsetli se něco dozvím víc, ještě musím pořádně prozkoumat i ten snímač klapky...nějak v tom nemám úplně jasno.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Princip spuštění Boost-Drive
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Tomu říkám rychlost..=D Díky za schéma. Jinak nevíš jestli je někde popsáno, že právě ten snímač klapky dává signál jednotce, která předá info ventilu co "ucpe" westgate?
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Bohuzel mam detailni manual jenom na 3.0 24V... Ale kdyz jsme davali do Cromy 2.0T tak to tak udelany bylo, vsadim se ze to tady bude stejny
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Princip spuštění Boost-Drive
ještě bych podotknul, že na FIATu Coupé 20vt dává overboost až 1,3 baru ... a nechci kecat, ale mám pocit, že funguje jen na první tři převodové stupně
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Princip spuštění Boost-Drive
ono je to vlastne overboost i pri zmacknutom tlacidle STR nie ??
ladin pise ze sa to nema pouzivat dlhodobo, ak to je to iste otazka je na co je tam potom ten cudlik ?
ladin pise ze sa to nema pouzivat dlhodobo, ak to je to iste otazka je na co je tam potom ten cudlik ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Princip spuštění Boost-Drive
No já se nebudu hádat, jelikož tlačítko SRT nemám, ale to nebude overboost. Nemáš náhodou automat, že tam to tlačítko máš?
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Princip spuštění Boost-Drive
nene 6kvalt, tiez som si vsimol ze pod plynovym pedalom je kovove kolecko ktore ked zoslapnes plyn. pedal sa (ukostri ??) a tym padom dava signal RJ (rozsvieti sa kontrolka na tlacidle STR) a RJ uz vie ze chcem citit zatah a ked rucne zopnem STR tak sa to chova rovnako....
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Nechci ti brát iluze, ale tak to určitě není. Poloha plynu (stejně jako jeho zrchlení/rychlost stlačení) se snímají potenciometrem v jeho uložení...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Princip spuštění Boost-Drive
STR je něco úplně jiného - dejme tomu předpotopní DNA u Mita, Giulietty atd., které se týká pouze managementu motoru. Prostě přepne řídící jednotku na úplně jinou mapu.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Samozřejmě, ale spíná se buď manuálně (tlačítkem SRT pod ICS) nebo automaticky, při určitých podmínkách (a jedna z nich je i určitá rychlost sešlápnutí plynu)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Ahoj nebude to spíš obráceně??? Vetšinou je omezený tlak právě na nižší stupně.. Jinak 2.0TB by mělo tlačit 0.6 normal,a 0.8 overboost. U mě stále 1.0:-).Simmy píše:ještě bych podotknul, že na FIATu Coupé 20vt dává overboost až 1,3 baru ... a nechci kecat, ale mám pocit, že funguje jen na první tři převodové stupně
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Nevím proč, ale mě tlačí turbo taky 1.0. Napadá mě, jestli on nebude špatně naštelovanej waste-gate.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Princip spuštění Boost-Drive
jasne zmena mapy v RJ , moze byt.... a potom ako vyskusam overboost ?? kedze pri pritlaceni plynu samo spusta STR ??
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Já tam mám manuální regulátor tlaku(něco takového tam je,s kolečkem),ale občas to padalo do nouzáku po vyčištění váhy to vypadá ok...theminson píše:Nevím proč, ale mě tlačí turbo taky 1.0. Napadá mě, jestli on nebude špatně naštelovanej waste-gate.
A ty máš nějaké podezření že ti to něco dělá,nebo nedělá????:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Mě to nijak nevadí, jenom aby to nevadilo turbu. Radši bych to však měl tak jak by to mělo být, když už overboost, kterej tlačí 0,8, by se neměl používat dlouhodobě, tak mi připadá že 1.0 už není úplně ideální na stálej provoz.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Princip spuštění Boost-Drive
Víš jak je to s dimenzováním dílů....:-). Já bych se toho uplně nebál:-). Nejezdíš pořád jak dřevák s nohou na podlaze,myslím si že o tom ten motor ani neví:-).theminson píše:Mě to nijak nevadí, jenom aby to nevadilo turbu. Radši bych to však měl tak jak by to mělo být, když už overboost, kterej tlačí 0,8, by se neměl používat dlouhodobě, tak mi připadá že 1.0 už není úplně ideální na stálej provoz.
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host