Příspěvek
od Milano75 » 8.12.2010, stř 19:57
funguje to stejně jako obyčejnej pop OFF ventil, tzn na přetlaku jen je do toho zakomponován wastgate, proto ta řídící jednotka
funguje to vždy při ubrání plynu
vzduch, který se stlačil za turbem je přepuštěn znovu před turbo
turbo se tím nezpomaluje při znovu sešlápnutí plynu a navíc se tím neničí
vyskoušíší to jedině za jízdy ideál do kopce, kdy jde na turbo nejvíc spalin a je tím pádem nejvíc roztočené, při ubrání plynu bys mohl slyšet jakoby odfuknutí(záleží jak dobře je to vše odhlučněno)
na stojícím autě moc turbo neroztočíš, tedy pokud ti nevadí tůrovat motor do max otáček a pak zase ubírat
jinak turbo je jen jedno, protže je to nízkotlaké asimetrické přeplnování cca 0,5bar
nějaký další dotaz??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI