Údržba 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od jindřich 333 » 24.11.2011, čtv 11:37

Koupím šrouby do poloosy, na 4 válcové modely, rok 1991.
Potřebuji 6 ks. Opět se mi zadařilo a při malování koleček na parkingu jsem urval poloosu. Již po druhé.

Vím, že je hondzík má, ale vzhledem k tomu že se jedná o nedostatkové zboží, a po podrobnějším bádání není v této pevnostní třídě a v této délce nikde k sehnání, nechci rovnou škemrat u něj, ale spíš tak globálně, kdo by mohl pustit pls ...

:)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 24.11.2011, čtv 11:41

Jestli je to tak nedostatkový zboží nechám je nadělat. Kolik to má mít pevnost ? třída 8.8 nebo víc ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4891
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 24.11.2011, čtv 11:57

nedostatkove to asi bude kdyz se me na ne ptal i Had a Kříž alias Icecoolman :)

ono nejspise pokud mas nejake normalni pneu, tak asi tak nedostavaji zabrat, ale kdyz uz mas poloslicky ci slicky, tak to muze na ne byt uz moc a stáří 20 let dela take svoje :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od jindřich 333 » 24.11.2011, čtv 12:56

No je pravda, že ty šrouby lámu od té doby co mám na autě kratší převodovku se stálým převodem z 1,6 (podle zubů) se samosvorem. Přes spojku se mi podaří ty poloslicky utrhnout i na dvojku a podržet v driftu.

Ale největší kámen úrazu je v tom, že se mi po čase dva tři šrouby povolí a ten zbytek se potom střihne. A to mám na Loctite a podložky origo. Nevím kde je chyba.

to RV147: Radime, ty šrouby jsou pevnostní třída 12,3 (nebo 12,8, teď nevím z hlavy přesně). Pokud bys měl možnost nechat někde stočit, vzal bych rovnou 24 kusů, ať mám na sezonu klid.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od hondzik » 24.11.2011, čtv 13:44

kdyžtak je mám, vím že už jsem ti je posílal minule, od tý doby jsem pár kousků našetřil vč půlměsíčků. Jen teď nevím zda se tahle položka nachází v garáži, na dílně, nebo už na chalupě :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od jindřich 333 » 24.11.2011, čtv 18:56

No kdybys mohl pustit těch 6 kusů, byl bych ti vděčný. Je zajímavý, že ty co jsi mi posílal zatím drží a ani se nepovolují.
Řekněme 500 za těch 6 ??? :)
Peníze pošlu raději předem, abych zase nezapoměl :oops:


Menší poznatek: Pneumatiky Regal Racer jsou sice poloslicky s homologací za 1000 kč/ks, ale taky se může stát, že člověk potká v noci na silnici divočáka, honem to zadupne aby do té svině nevletěl a následně zjistí, že z té rádoby pneumatiky se při brždění odtrhl vrchni dezén pneu na ploše ca 4cm2 a lezou z ní dráty ... 3 měsíce stará pneu :smt102
Domů jsem se dobelhal padesátkou (bo jako správnej racer nevozím rezervu) a guma se naštěstí odporoučela na dohled před barákem, rána jako z děla :)

Netuším jestli je tohle normální při hrubším zacházení, ale řek bych že neee, je to jen lowcost rádoby poloslick z afriky
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Údržba 75

Příspěvek od PetrGTV » 24.11.2011, čtv 19:07

když pominu že kvůli těm gumám má spousta africkejch dětí popálený prstíky a obtíže s dýchánim, tak to jsou pěkný šlupky :D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 24.11.2011, čtv 19:45

No vzhledem k tomu, že jsme byli nuceni koupit k našim dlouhotočným automatům technologii pro vytvoření vnitřních 6hranů (děláme spec. imbusy M2,5 a výš pro Siemense) tak by to neměl bejt problém. Nějak to prověřím. Jestli je to 12 něco tak to už je teda matroš. Pokud ho nebudu muset vzít tunu tak by to mělo jít. Samo, že po obrábění následuje tepelný zpracování a povrchovka.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1896
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 24.11.2011, čtv 20:53

mam rovnaky problem(pisal som v inom threade, a mozno aj tu, uz neviem), tak isto sa mi samovolne povoluju tie imbusove sroby(par sa ich povoli-vypadnu a ostatne neskor strihne). Podla KGB to je tym ze nemam vyvazeny kardan a vsetko to tam yebe(vibruje). Nieco natom asi bude, v podstate to zacalo robit potom co som menil HS na kardane a nevyvazoval som ho(na 2.4TD som vyvazoval a nebol problem)... :-k
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 24.11.2011, čtv 21:03

to hondzík:

je tak do budoucna, abych mohl začít šetřit v prosátku:

za kolik TS motor s komplet elektro instalací tzn. i včetně ŘJ?? ideál z tej sejnyho :)

klidně SZ
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od hondzik » 24.11.2011, čtv 21:39

nemám už motor na prodej. jeden mám pro Pivrnce, ze Sejnyho hodím do svojí abych mi to jelo a svůj si konečně dám na ponk a jdu tvořit něco na 4klapce co bude mít XX koní a po pár hodinách mi to vylítne
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Údržba 75

Příspěvek od had&kříž » 27.11.2011, ned 18:17

k těm šroubům:

Takže imbusy mají v hornbachu - pevnost 8.8 a šest šroubů vyjde asi na 30 kč :-) 60tka délka 8čka průměr pevnost 8.8


na alfách jsou 12.9 pevnost.

Jindro - tobě doporučuji sehnat si ty krátké osky co jsou do převodovky a na kterých jsou závity na ty imbusy z třílitra stejně tak poloosy a šrouby - jsou to 10 tky a né osmičky - kotouče ti na to můžu poslat za pár kaček - měl jsem je na svojí kde mám osmičky šrouby a najel jsem na nich sotva 1000km

já budu teď dávat na tu moji plechovku jeden šroub 8.8 a druhý 12.9 tak uvidíme co to udělá.

proč se ty šrouby vytáčejí?
protože mají vytahané závity - toť vše.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 27.11.2011, ned 18:25

lol zatím takové problémy nemám a řekl bych, že na osy jde dost Nm, asi to bude chtít samosvor :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4891
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 27.11.2011, ned 20:11

jake je stoupani zavitu? zkusim par obchodu v mem okoli, zdali by bylo mozne tyto imbusy sehnat :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 17.12.2011, sob 11:07

pár drobných rad ohledně údržby alfy 75


http://translate.google.cz/translate?hl ... alifac.htm


Přední zavěšení

Konvenční Alfa dvojité lichoběžníkové závěsy. Používá pevnou spodní rameno a pružný svršek, kdo poskytují vynikající manipulaci s přijatelnou refinement. Torzní tyčí připevněnou k předloktí zajišťuje pružení a díky světlé výšky nastavení možností. Ložiska kol jsou nastavitelné kužel, válec.
Moje auto se zdá, že utrpěl velmi těžké nosit na frontě. Většina dílů bude potřebovat pomoc, aby se věci zpátky na trať.
Ložiska předních kol

Ložiska jsou konvenční kužel, válec.

Kontrolovat, lube a nastavení, postupujte následovně:

Povolte matice kol, Jack a podporovat auta a odstranit na silnici kolo.
Nyní se z tuku SZP (opatrně, s tupým nástrojem). Vyjměte závlačku. Je-li tuk vypadá dobře, přejděte ke kroku 10. V opačném případě ...
Odstraňte dva brzdové třmeny upevňovací šrouby, a posuňte třmen na jednu stranu (pozor, aby se napětí brzdové hadice).
Odstraňte hub matici a podložku.
Vytáhněte hub směrem k sobě, zatlačte zpět. Výpis vnější ložiskový závod a zdvih brzdového kotouče a hub jasné.
Vyčistěte vnější kroužek opatrně degreasant. Zkontrolujte válce pro jakékoliv známky opotřebení, postavit nebo modré zbarvení - Vyměňte ložiska v případě pochybností. Nahnědlá barva (nerezaví!) Navrhuje okrajové mazání a / nebo menší přehřátí způsobené přetažení ložiska nebo nízká kvalita tuku. Tak dlouho, jak dosedací plochy jsou hladké, ložiska jsou pravděpodobně OK. Zkontrolujte, zda s kuželem taky.
Scoop veškeré staré mazivo z hub prsty a čisté kolem těsnění. Pokud jste výměnu ložisek, je nutné odstranit pečeť se dostat na vnitřní nosné.
Balení hub a závod s kvalitní vysokým bodem tání lithium-mazivo na bázi (našedlý LM je lepší než žluté hmoty). Nepřeplňujte to.
Vyměňte náboj, ložiska, podložky a utáhněte matici "prst těsný".
Při otáčení náboje dopředu, pomalu utáhněte matici hub na více než 25nm. Ložisko bude táhnout, ale to by ještě obrátit hladce. Povolte matici náboje, pak utáhněte kolem 5Nm. Pak povolte o 90 °. To v podstatě ponechává matice "prst těsný". Ložisko musí volně otáčet. Opakujte v případě, že ložisko se cítí příliš volný.
Vyměňte závlačku a mastnoty čepici.
Opatrně vyjměte * všechny * stopy mastnoty z brzdového kotouče s rozpouštědlem. Dokonce i otisky prstů! Namontovat brzdový třmen-li odstranit dříve.
Vyměňte roadwheel. Grip kola pevně a pokusit se skále - na méně než nová ložiska, velmi nepatrný pohyb je v pohodě. Nastavení ložiska těsné bude jen vrak je.
Nižší auto a točivý moment matic v plném rozsahu.

Související příspěvky:

Alfa Romeo 75 zadní odpružení
Alfa 75 Vnitřní Wing Repair
Alfa 75 Zadní odpružení keře
Alfa Romeo 75 Dolní kulových čepů
Toyota Landcruiser FJ60 1984 (2) (na prodej od soukromého vlastníka) poslat email
Alfa 75 Stav ventilu
2012 Toyota RAV4 EV prototyp debutuje v LA
Alfa Romeo 75 Radius keře Rod a sledování kloubové hlavy
Alfa Romeo 75 karoserie
Alfa 75 Cam řetězec
Alfa 75 Systém zapalování
Alfa Romeo 75 Přední brzdy
4 nejlepší vozů Toyota
Alfa 75 Spojení převodovky GO
Alfa 75 hadice přívodu, zdvihátka a časování
Alfa Romeo 75
MUD NÁKLADNÍ Toyota Tacoma na 44 BOGGERS TÉMĚŘ STUCK MUDDIN
Alfa 75 Palivový filtr a termostat
Alfa 75 Boots hřeben řízení
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Údržba 75

Příspěvek od had&kříž » 17.12.2011, sob 17:01

Milane, kdyby jsi to tady dal v angličtině, tak by jsi udělal lépe... tenhle nesmyslný žvást nikomu nic neřekne.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Údržba 75

Příspěvek od Majkll » 17.12.2011, sob 18:33

:-D Taky si myslím
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 17.12.2011, sob 23:27

hoši, to je takovej problém si to z toho odkazu zkopírovat??? :shock:

http://www.qxqq.co.uk/halifac.htm
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 11.1.2012, stř 17:31

Milano75 píše:tak sem rozebral řízení k vůli výměně gufera na osičece a nakonec jsem namontoval jiné:
nek nahrát.JPG
zení nahrát.JPG

tak zas mám vůli v řízení a nové prý stojí 16tyček :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Údržba 75

Příspěvek od PetrGTV » 11.1.2012, stř 18:35

mám stejnej problém :-D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Údržba 75

Příspěvek od had&kříž » 11.1.2012, stř 19:09

pánové mám nové nepoužité zabalené v krabici a za 5 tisíc je vaše :-) možná i dvě budou
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 11.1.2012, stř 19:15

äsi rozbiji prasátku a přepočítám jeho vnitřnosti

nebaví mě pomyšlení ho vyndavat, štelovat a po 8000km zase
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1896
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 11.1.2012, stř 20:00

had&kříž píše:pánové mám nové nepoužité zabalené v krabici a za 5 tisíc je vaše :-) možná i dvě budou

namna si nako zabudol vtedy s ou cenou :smt064
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 29.4.2012, ned 15:21

hmm, ta jsem zača pátrat po tom, co mě tam na alfě tak cinká a kvůli čemu sem málem nejel na masarykův okruh....

tak jsem vyndal kardan a jak jsem lepzl pod autem ,tak sem brnkl omilem do plechu cop kryje setrvační a ten zacinkal stejně jako to ono cinkání co mě vyděsilo :D

naštěstí kardan se občas vyplatí vyndat jen tak, člověk pak jen kouká co dokážě 2,8TD udělat s novou HSkou- zřejmě špatně vycentrovaný kardan :???:
DSC02543.JPG
DSC02538.JPG
DSC02540.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Údržba 75

Příspěvek od PetrGTV » 29.4.2012, ned 16:00

tak jsem sundal táhla stabilizatoru, ale na čepu mi zůstaly ty "pouzdra" (ta kovová kulatina co je uprostřed gumy a nevim jak jí z toho čepu dostat .... :(
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host