Údržba 75
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
Koupím šrouby do poloosy, na 4 válcové modely, rok 1991.
Potřebuji 6 ks. Opět se mi zadařilo a při malování koleček na parkingu jsem urval poloosu. Již po druhé.
Vím, že je hondzík má, ale vzhledem k tomu že se jedná o nedostatkové zboží, a po podrobnějším bádání není v této pevnostní třídě a v této délce nikde k sehnání, nechci rovnou škemrat u něj, ale spíš tak globálně, kdo by mohl pustit pls ...
Potřebuji 6 ks. Opět se mi zadařilo a při malování koleček na parkingu jsem urval poloosu. Již po druhé.
Vím, že je hondzík má, ale vzhledem k tomu že se jedná o nedostatkové zboží, a po podrobnějším bádání není v této pevnostní třídě a v této délce nikde k sehnání, nechci rovnou škemrat u něj, ale spíš tak globálně, kdo by mohl pustit pls ...
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
Jestli je to tak nedostatkový zboží nechám je nadělat. Kolik to má mít pevnost ? třída 8.8 nebo víc ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4891
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
nedostatkove to asi bude kdyz se me na ne ptal i Had a Kříž alias Icecoolman
ono nejspise pokud mas nejake normalni pneu, tak asi tak nedostavaji zabrat, ale kdyz uz mas poloslicky ci slicky, tak to muze na ne byt uz moc a stáří 20 let dela take svoje
ono nejspise pokud mas nejake normalni pneu, tak asi tak nedostavaji zabrat, ale kdyz uz mas poloslicky ci slicky, tak to muze na ne byt uz moc a stáří 20 let dela take svoje
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
No je pravda, že ty šrouby lámu od té doby co mám na autě kratší převodovku se stálým převodem z 1,6 (podle zubů) se samosvorem. Přes spojku se mi podaří ty poloslicky utrhnout i na dvojku a podržet v driftu.
Ale největší kámen úrazu je v tom, že se mi po čase dva tři šrouby povolí a ten zbytek se potom střihne. A to mám na Loctite a podložky origo. Nevím kde je chyba.
to RV147: Radime, ty šrouby jsou pevnostní třída 12,3 (nebo 12,8, teď nevím z hlavy přesně). Pokud bys měl možnost nechat někde stočit, vzal bych rovnou 24 kusů, ať mám na sezonu klid.
Ale největší kámen úrazu je v tom, že se mi po čase dva tři šrouby povolí a ten zbytek se potom střihne. A to mám na Loctite a podložky origo. Nevím kde je chyba.
to RV147: Radime, ty šrouby jsou pevnostní třída 12,3 (nebo 12,8, teď nevím z hlavy přesně). Pokud bys měl možnost nechat někde stočit, vzal bych rovnou 24 kusů, ať mám na sezonu klid.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
kdyžtak je mám, vím že už jsem ti je posílal minule, od tý doby jsem pár kousků našetřil vč půlměsíčků. Jen teď nevím zda se tahle položka nachází v garáži, na dílně, nebo už na chalupě
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
No kdybys mohl pustit těch 6 kusů, byl bych ti vděčný. Je zajímavý, že ty co jsi mi posílal zatím drží a ani se nepovolují.
Řekněme 500 za těch 6 ???
Peníze pošlu raději předem, abych zase nezapoměl
Menší poznatek: Pneumatiky Regal Racer jsou sice poloslicky s homologací za 1000 kč/ks, ale taky se může stát, že člověk potká v noci na silnici divočáka, honem to zadupne aby do té svině nevletěl a následně zjistí, že z té rádoby pneumatiky se při brždění odtrhl vrchni dezén pneu na ploše ca 4cm2 a lezou z ní dráty ... 3 měsíce stará pneu
Domů jsem se dobelhal padesátkou (bo jako správnej racer nevozím rezervu) a guma se naštěstí odporoučela na dohled před barákem, rána jako z děla
Netuším jestli je tohle normální při hrubším zacházení, ale řek bych že neee, je to jen lowcost rádoby poloslick z afriky
Řekněme 500 za těch 6 ???
Peníze pošlu raději předem, abych zase nezapoměl
Menší poznatek: Pneumatiky Regal Racer jsou sice poloslicky s homologací za 1000 kč/ks, ale taky se může stát, že člověk potká v noci na silnici divočáka, honem to zadupne aby do té svině nevletěl a následně zjistí, že z té rádoby pneumatiky se při brždění odtrhl vrchni dezén pneu na ploše ca 4cm2 a lezou z ní dráty ... 3 měsíce stará pneu
Domů jsem se dobelhal padesátkou (bo jako správnej racer nevozím rezervu) a guma se naštěstí odporoučela na dohled před barákem, rána jako z děla
Netuším jestli je tohle normální při hrubším zacházení, ale řek bych že neee, je to jen lowcost rádoby poloslick z afriky
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Údržba 75
když pominu že kvůli těm gumám má spousta africkejch dětí popálený prstíky a obtíže s dýchánim, tak to jsou pěkný šlupky
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
No vzhledem k tomu, že jsme byli nuceni koupit k našim dlouhotočným automatům technologii pro vytvoření vnitřních 6hranů (děláme spec. imbusy M2,5 a výš pro Siemense) tak by to neměl bejt problém. Nějak to prověřím. Jestli je to 12 něco tak to už je teda matroš. Pokud ho nebudu muset vzít tunu tak by to mělo jít. Samo, že po obrábění následuje tepelný zpracování a povrchovka.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
mam rovnaky problem(pisal som v inom threade, a mozno aj tu, uz neviem), tak isto sa mi samovolne povoluju tie imbusove sroby(par sa ich povoli-vypadnu a ostatne neskor strihne). Podla KGB to je tym ze nemam vyvazeny kardan a vsetko to tam yebe(vibruje). Nieco natom asi bude, v podstate to zacalo robit potom co som menil HS na kardane a nevyvazoval som ho(na 2.4TD som vyvazoval a nebol problem)...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
to hondzík:
je tak do budoucna, abych mohl začít šetřit v prosátku:
za kolik TS motor s komplet elektro instalací tzn. i včetně ŘJ?? ideál z tej sejnyho
klidně SZ
je tak do budoucna, abych mohl začít šetřit v prosátku:
za kolik TS motor s komplet elektro instalací tzn. i včetně ŘJ?? ideál z tej sejnyho
klidně SZ
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
nemám už motor na prodej. jeden mám pro Pivrnce, ze Sejnyho hodím do svojí abych mi to jelo a svůj si konečně dám na ponk a jdu tvořit něco na 4klapce co bude mít XX koní a po pár hodinách mi to vylítne
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Údržba 75
k těm šroubům:
Takže imbusy mají v hornbachu - pevnost 8.8 a šest šroubů vyjde asi na 30 kč :-) 60tka délka 8čka průměr pevnost 8.8
na alfách jsou 12.9 pevnost.
Jindro - tobě doporučuji sehnat si ty krátké osky co jsou do převodovky a na kterých jsou závity na ty imbusy z třílitra stejně tak poloosy a šrouby - jsou to 10 tky a né osmičky - kotouče ti na to můžu poslat za pár kaček - měl jsem je na svojí kde mám osmičky šrouby a najel jsem na nich sotva 1000km
já budu teď dávat na tu moji plechovku jeden šroub 8.8 a druhý 12.9 tak uvidíme co to udělá.
proč se ty šrouby vytáčejí?
protože mají vytahané závity - toť vše.
Takže imbusy mají v hornbachu - pevnost 8.8 a šest šroubů vyjde asi na 30 kč :-) 60tka délka 8čka průměr pevnost 8.8
na alfách jsou 12.9 pevnost.
Jindro - tobě doporučuji sehnat si ty krátké osky co jsou do převodovky a na kterých jsou závity na ty imbusy z třílitra stejně tak poloosy a šrouby - jsou to 10 tky a né osmičky - kotouče ti na to můžu poslat za pár kaček - měl jsem je na svojí kde mám osmičky šrouby a najel jsem na nich sotva 1000km
já budu teď dávat na tu moji plechovku jeden šroub 8.8 a druhý 12.9 tak uvidíme co to udělá.
proč se ty šrouby vytáčejí?
protože mají vytahané závity - toť vše.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
lol zatím takové problémy nemám a řekl bych, že na osy jde dost Nm, asi to bude chtít samosvor
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4891
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
jake je stoupani zavitu? zkusim par obchodu v mem okoli, zdali by bylo mozne tyto imbusy sehnat
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
pár drobných rad ohledně údržby alfy 75
http://translate.google.cz/translate?hl ... alifac.htm
Přední zavěšení
Konvenční Alfa dvojité lichoběžníkové závěsy. Používá pevnou spodní rameno a pružný svršek, kdo poskytují vynikající manipulaci s přijatelnou refinement. Torzní tyčí připevněnou k předloktí zajišťuje pružení a díky světlé výšky nastavení možností. Ložiska kol jsou nastavitelné kužel, válec.
Moje auto se zdá, že utrpěl velmi těžké nosit na frontě. Většina dílů bude potřebovat pomoc, aby se věci zpátky na trať.
Ložiska předních kol
Ložiska jsou konvenční kužel, válec.
Kontrolovat, lube a nastavení, postupujte následovně:
Povolte matice kol, Jack a podporovat auta a odstranit na silnici kolo.
Nyní se z tuku SZP (opatrně, s tupým nástrojem). Vyjměte závlačku. Je-li tuk vypadá dobře, přejděte ke kroku 10. V opačném případě ...
Odstraňte dva brzdové třmeny upevňovací šrouby, a posuňte třmen na jednu stranu (pozor, aby se napětí brzdové hadice).
Odstraňte hub matici a podložku.
Vytáhněte hub směrem k sobě, zatlačte zpět. Výpis vnější ložiskový závod a zdvih brzdového kotouče a hub jasné.
Vyčistěte vnější kroužek opatrně degreasant. Zkontrolujte válce pro jakékoliv známky opotřebení, postavit nebo modré zbarvení - Vyměňte ložiska v případě pochybností. Nahnědlá barva (nerezaví!) Navrhuje okrajové mazání a / nebo menší přehřátí způsobené přetažení ložiska nebo nízká kvalita tuku. Tak dlouho, jak dosedací plochy jsou hladké, ložiska jsou pravděpodobně OK. Zkontrolujte, zda s kuželem taky.
Scoop veškeré staré mazivo z hub prsty a čisté kolem těsnění. Pokud jste výměnu ložisek, je nutné odstranit pečeť se dostat na vnitřní nosné.
Balení hub a závod s kvalitní vysokým bodem tání lithium-mazivo na bázi (našedlý LM je lepší než žluté hmoty). Nepřeplňujte to.
Vyměňte náboj, ložiska, podložky a utáhněte matici "prst těsný".
Při otáčení náboje dopředu, pomalu utáhněte matici hub na více než 25nm. Ložisko bude táhnout, ale to by ještě obrátit hladce. Povolte matici náboje, pak utáhněte kolem 5Nm. Pak povolte o 90 °. To v podstatě ponechává matice "prst těsný". Ložisko musí volně otáčet. Opakujte v případě, že ložisko se cítí příliš volný.
Vyměňte závlačku a mastnoty čepici.
Opatrně vyjměte * všechny * stopy mastnoty z brzdového kotouče s rozpouštědlem. Dokonce i otisky prstů! Namontovat brzdový třmen-li odstranit dříve.
Vyměňte roadwheel. Grip kola pevně a pokusit se skále - na méně než nová ložiska, velmi nepatrný pohyb je v pohodě. Nastavení ložiska těsné bude jen vrak je.
Nižší auto a točivý moment matic v plném rozsahu.
Související příspěvky:
Alfa Romeo 75 zadní odpružení
Alfa 75 Vnitřní Wing Repair
Alfa 75 Zadní odpružení keře
Alfa Romeo 75 Dolní kulových čepů
Toyota Landcruiser FJ60 1984 (2) (na prodej od soukromého vlastníka) poslat email
Alfa 75 Stav ventilu
2012 Toyota RAV4 EV prototyp debutuje v LA
Alfa Romeo 75 Radius keře Rod a sledování kloubové hlavy
Alfa Romeo 75 karoserie
Alfa 75 Cam řetězec
Alfa 75 Systém zapalování
Alfa Romeo 75 Přední brzdy
4 nejlepší vozů Toyota
Alfa 75 Spojení převodovky GO
Alfa 75 hadice přívodu, zdvihátka a časování
Alfa Romeo 75
MUD NÁKLADNÍ Toyota Tacoma na 44 BOGGERS TÉMĚŘ STUCK MUDDIN
Alfa 75 Palivový filtr a termostat
Alfa 75 Boots hřeben řízení
http://translate.google.cz/translate?hl ... alifac.htm
Přední zavěšení
Konvenční Alfa dvojité lichoběžníkové závěsy. Používá pevnou spodní rameno a pružný svršek, kdo poskytují vynikající manipulaci s přijatelnou refinement. Torzní tyčí připevněnou k předloktí zajišťuje pružení a díky světlé výšky nastavení možností. Ložiska kol jsou nastavitelné kužel, válec.
Moje auto se zdá, že utrpěl velmi těžké nosit na frontě. Většina dílů bude potřebovat pomoc, aby se věci zpátky na trať.
Ložiska předních kol
Ložiska jsou konvenční kužel, válec.
Kontrolovat, lube a nastavení, postupujte následovně:
Povolte matice kol, Jack a podporovat auta a odstranit na silnici kolo.
Nyní se z tuku SZP (opatrně, s tupým nástrojem). Vyjměte závlačku. Je-li tuk vypadá dobře, přejděte ke kroku 10. V opačném případě ...
Odstraňte dva brzdové třmeny upevňovací šrouby, a posuňte třmen na jednu stranu (pozor, aby se napětí brzdové hadice).
Odstraňte hub matici a podložku.
Vytáhněte hub směrem k sobě, zatlačte zpět. Výpis vnější ložiskový závod a zdvih brzdového kotouče a hub jasné.
Vyčistěte vnější kroužek opatrně degreasant. Zkontrolujte válce pro jakékoliv známky opotřebení, postavit nebo modré zbarvení - Vyměňte ložiska v případě pochybností. Nahnědlá barva (nerezaví!) Navrhuje okrajové mazání a / nebo menší přehřátí způsobené přetažení ložiska nebo nízká kvalita tuku. Tak dlouho, jak dosedací plochy jsou hladké, ložiska jsou pravděpodobně OK. Zkontrolujte, zda s kuželem taky.
Scoop veškeré staré mazivo z hub prsty a čisté kolem těsnění. Pokud jste výměnu ložisek, je nutné odstranit pečeť se dostat na vnitřní nosné.
Balení hub a závod s kvalitní vysokým bodem tání lithium-mazivo na bázi (našedlý LM je lepší než žluté hmoty). Nepřeplňujte to.
Vyměňte náboj, ložiska, podložky a utáhněte matici "prst těsný".
Při otáčení náboje dopředu, pomalu utáhněte matici hub na více než 25nm. Ložisko bude táhnout, ale to by ještě obrátit hladce. Povolte matici náboje, pak utáhněte kolem 5Nm. Pak povolte o 90 °. To v podstatě ponechává matice "prst těsný". Ložisko musí volně otáčet. Opakujte v případě, že ložisko se cítí příliš volný.
Vyměňte závlačku a mastnoty čepici.
Opatrně vyjměte * všechny * stopy mastnoty z brzdového kotouče s rozpouštědlem. Dokonce i otisky prstů! Namontovat brzdový třmen-li odstranit dříve.
Vyměňte roadwheel. Grip kola pevně a pokusit se skále - na méně než nová ložiska, velmi nepatrný pohyb je v pohodě. Nastavení ložiska těsné bude jen vrak je.
Nižší auto a točivý moment matic v plném rozsahu.
Související příspěvky:
Alfa Romeo 75 zadní odpružení
Alfa 75 Vnitřní Wing Repair
Alfa 75 Zadní odpružení keře
Alfa Romeo 75 Dolní kulových čepů
Toyota Landcruiser FJ60 1984 (2) (na prodej od soukromého vlastníka) poslat email
Alfa 75 Stav ventilu
2012 Toyota RAV4 EV prototyp debutuje v LA
Alfa Romeo 75 Radius keře Rod a sledování kloubové hlavy
Alfa Romeo 75 karoserie
Alfa 75 Cam řetězec
Alfa 75 Systém zapalování
Alfa Romeo 75 Přední brzdy
4 nejlepší vozů Toyota
Alfa 75 Spojení převodovky GO
Alfa 75 hadice přívodu, zdvihátka a časování
Alfa Romeo 75
MUD NÁKLADNÍ Toyota Tacoma na 44 BOGGERS TÉMĚŘ STUCK MUDDIN
Alfa 75 Palivový filtr a termostat
Alfa 75 Boots hřeben řízení
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Údržba 75
Milane, kdyby jsi to tady dal v angličtině, tak by jsi udělal lépe... tenhle nesmyslný žvást nikomu nic neřekne.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Re: Údržba 75
Taky si myslím
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Milano75 píše:tak sem rozebral řízení k vůli výměně gufera na osičece a nakonec jsem namontoval jiné:
tak zas mám vůli v řízení a nové prý stojí 16tyček
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Údržba 75
mám stejnej problém
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Údržba 75
pánové mám nové nepoužité zabalené v krabici a za 5 tisíc je vaše :-) možná i dvě budou
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
äsi rozbiji prasátku a přepočítám jeho vnitřnosti
nebaví mě pomyšlení ho vyndavat, štelovat a po 8000km zase
nebaví mě pomyšlení ho vyndavat, štelovat a po 8000km zase
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
had&kříž píše:pánové mám nové nepoužité zabalené v krabici a za 5 tisíc je vaše :-) možná i dvě budou
namna si nako zabudol vtedy s ou cenou
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
hmm, ta jsem zača pátrat po tom, co mě tam na alfě tak cinká a kvůli čemu sem málem nejel na masarykův okruh....
tak jsem vyndal kardan a jak jsem lepzl pod autem ,tak sem brnkl omilem do plechu cop kryje setrvační a ten zacinkal stejně jako to ono cinkání co mě vyděsilo
naštěstí kardan se občas vyplatí vyndat jen tak, člověk pak jen kouká co dokážě 2,8TD udělat s novou HSkou- zřejmě špatně vycentrovaný kardan
tak jsem vyndal kardan a jak jsem lepzl pod autem ,tak sem brnkl omilem do plechu cop kryje setrvační a ten zacinkal stejně jako to ono cinkání co mě vyděsilo
naštěstí kardan se občas vyplatí vyndat jen tak, člověk pak jen kouká co dokážě 2,8TD udělat s novou HSkou- zřejmě špatně vycentrovaný kardan
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Údržba 75
tak jsem sundal táhla stabilizatoru, ale na čepu mi zůstaly ty "pouzdra" (ta kovová kulatina co je uprostřed gumy a nevim jak jí z toho čepu dostat ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti