Cendler: Tak u mě to bude jen decentní chip,žádný kopanec a hlavně mám stejnou spojku jako 110kw,takže rezerva tam je velká
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kwaso: Kdyby šli ty Tomasony do světa,tak bych možná uvažoval,ale uvidím,mám v plánu vyleštit ty moje 17" a možná u nich zůstanu.Ale ty Tomasony mi furt leží v hlavě 
Cendler: Tak u mě to bude jen decentní chip,žádný kopanec a hlavně mám stejnou spojku jako 110kw,takže rezerva tam je velká
Cendler: Tak u mě to bude jen decentní chip,žádný kopanec a hlavně mám stejnou spojku jako 110kw,takže rezerva tam je velká
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak oni urcite pojdu do sveta
co sa tyka chipu myslim ze som ti to uz pisal. Mal som od sarkana a odisla mi spojka. Po vymene som to radsej vratil naspat nehovorim vsak ze to bolo sposobene vyhradne chipom. Ale urcite jej pomohol ku koncu. Kazdopadne ty mas rezervu a pokial by si si dal chip tak na cca 110kW +/- tak by to malo byt OK. A turbo mas ake tiez ako na nasich 110kW?
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No co jsem s klukama probíral tak by to pak mělo mít cca 100-105kw,víc tam hnát určitě nebudem.Spojka,dvoumota je stejná,turbo máte u 110kw podle Eperu jiný
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
chipu by som sa nebal ked sa vies spravat k autu tak neni problem mam uz 4 auto a neni problem
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak urcite ja len hovorim ze ja som mal tu smolu ze spojka uz bola pravdepodobne chytena a ten chip jej pomohol a po vymene som to dal na povodne hodnoty. Kazdy nech vyskusa a urobi ako uzna za vhodne. Hlavne nech nam tie krasky
dobre jazdia 
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
jurki888: Jsem stejného názoru,felda taky nebyla zrovna série 
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ahojte ...mam AR 159 1,9 85 kW ...nastartuje vzdy na prvy krat, no niekedy dlhsie toci a vtedy sa objavi hlaska " EXCESSIVE RADIATOR FLUID TEMPERATURE, STOP AND TURN OFF ENGINE " ... je jedno ci je motor uz zohriaty, alebo nie ...mali ste niekto podobny problem s obdobnou hlaskou ? ...
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Napada me cidlo teploty chlad. kapaliny ale nesetkal sem se s tim.
AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mas tam dostatok kapaliny aby bol okruh plny?
Alfa Romeo 159SW 1.9 16v JTDm Q-Tronic, Dpf Off, FL
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Obcas mi zasvieti tato kontrolka.Nezebi ma to trapilo ale sem tam a vzdy zadne lave dvere.Asi nejaky kontakt vo dverach? Kde ho presne hladat?
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
chladiaca kvapalina tak tristvrte nadrzky .acmilan píše:Mas tam dostatok kapaliny aby bol okruh plny?
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Za celou dobu, co mám auto se mi tohle už taky párkrát stalo.. Držíš tlačítko startu - normálně jsi zvyklý, že prakticky hned naskočí, ale v tomhle případě to škytne, jako když se jí nechce, vyskočí hláška a naskočí až pak. Řekl bych, že se to děje bez ohledu na počasí a situaci. Ale za celou dobu to "na funkci nemělo vliv", takže jsem to neřešil.. Jak by řekl Cendler: "A jinak to jezdí normálně? Tak to neřeš..!"migo píše:chladiaca kvapalina tak tristvrte nadrzky .acmilan píše:Mas tam dostatok kapaliny aby bol okruh plny?
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A jinak jak se tu rozebírá to chipování.. Musím taky přispět svou troškou do mlýna.
V každém případě věc názoru a každého z nás, co si s autem dělá. Ale osobně jsem na Alfinu tak hajsavej, že bych nenechal nikoho tam "něco" nahrát jen tak, i kdyby to bylo stokrát vyzkoušený. Tím chci říct, že bych nešel do chipu bez brzdy, čí nějakého oblbováku v podobě powerboxů atd.. Přece jen je každej motor jinej (i když je papírově stejnej) a dle mého názoru by měl tento zásah být šitý na míru a ne nějaký rádoby univerzál. Doktor mě přece taky nejdřív vyšetří, na základě toho stanoví diagnózu a něco předepíše.. Takže good luck!
P.S. Taky se jí chystám chipnout, ale půjde na brzdu a ke klukům z Dieselpoweru (po poradě - jak jinak - s Cendou je to pro mě jediné možné řešení, když už chci řešit takovýhle zásah)
V každém případě věc názoru a každého z nás, co si s autem dělá. Ale osobně jsem na Alfinu tak hajsavej, že bych nenechal nikoho tam "něco" nahrát jen tak, i kdyby to bylo stokrát vyzkoušený. Tím chci říct, že bych nešel do chipu bez brzdy, čí nějakého oblbováku v podobě powerboxů atd.. Přece jen je každej motor jinej (i když je papírově stejnej) a dle mého názoru by měl tento zásah být šitý na míru a ne nějaký rádoby univerzál. Doktor mě přece taky nejdřív vyšetří, na základě toho stanoví diagnózu a něco předepíše.. Takže good luck!
P.S. Taky se jí chystám chipnout, ale půjde na brzdu a ke klukům z Dieselpoweru (po poradě - jak jinak - s Cendou je to pro mě jediné možné řešení, když už chci řešit takovýhle zásah)
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
HonzaT: Vsak kluci z ecuscan nebo Sarkan ti taky nejdriv udelaji zaznam behem jizdy a podle toho ti udelaji chip a ne zadny univerzal jako radoby chiptuneri ;-) Ja to probral s klukama z ecuscan a rikali ze vse vyzkousi a podle toho postavi chip ;-)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
HonzaT: tak to hej " jinak to jezdi normalne" a ten chip by som na tvojom mieste tiez neriesil...mam teraz alfinku o 44kW slabsiu " taky to jezdi v pohode" ten vykonovy rozdiel tam citit je, no na pocudovanie to ide velmi slusne
najviac mi chyba ten zvuk 5 valca ;( ...no jak si pisal- hlavne "at to jezdi normalne " 
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
DíkHonzaT píše:Za celou dobu, co mám auto se mi tohle už taky párkrát stalo.. Držíš tlačítko startu - normálně jsi zvyklý, že prakticky hned naskočí, ale v tomhle případě to škytne, jako když se jí nechce, vyskočí hláška a naskočí až pak. Řekl bych, že se to děje bez ohledu na počasí a situaci. Ale za celou dobu to "na funkci nemělo vliv", takže jsem to neřešil.. Jak by řekl Cendler: "A jinak to jezdí normálně? Tak to neřeš..!"migo píše:chladiaca kvapalina tak tristvrte nadrzky .acmilan píše:Mas tam dostatok kapaliny aby bol okruh plny?![]()
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mně to taky 2x za rok tohle zařve, když se třeba motoru nepodaří naskočit a "vrátí" se ke startování.migo píše:ahojte ...mam AR 159 1,9 85 kW ...nastartuje vzdy na prvy krat, no niekedy dlhsie toci a vtedy sa objavi hlaska " EXCESSIVE RADIATOR FLUID TEMPERATURE, STOP AND TURN OFF ENGINE " ... je jedno ci je motor uz zohriaty, alebo nie ...mali ste niekto podobny problem s obdobnou hlaskou ? ...
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
kejzi1: Nevím, jsem sice v téhle oblasti laik, ale poměrně hodně jsem si sbíral informace a názory některých lidí, abych si vytvořil ten svůj. Ale chip vnímám jako jakousi alchymii a jako jediná možnost, jak zjistit, jestli to nové nastavení je ok je ihned vidět, co to auto dělá. A to prostě jinde než na válcích nezjistí nikdo. Přece to nebude dělat tak, že s každým nastavením to jde projet.. Nevím, jak jsem řekl - jsem zvědavý na vaše zkušenosti s tím, ale pro mě osobně je i tenhle styl nedůvěryhodnej.
migo: Já si na 110kw na jednu stranu nemůžu stěžovat. Jede krásně a na naše silnice dostatečně (málokdo se chytá - to už musí bejt, aby ti zatopil - já bydlím ve Vimperku na Šumavě, kde je to samá zatáčka - ráj pro Alfinky
) Ale jak se říká - s jídlem roste chuť. A pokud by skutečně z toho motru šlo dostat o nějakýcn 25-30 koní navíc, tak pak by to jelo dost podobně, jako 2.4 (ta má totiž o 100kg víc a ty vykompenzují ten rodíl v koních). A zvuk pětiválu bych si nahrál od Cendlera a pouštěl z rádia
Cendler: Nemáš vůbec zač! Jen cituji legendární výroky..
migo: Já si na 110kw na jednu stranu nemůžu stěžovat. Jede krásně a na naše silnice dostatečně (málokdo se chytá - to už musí bejt, aby ti zatopil - já bydlím ve Vimperku na Šumavě, kde je to samá zatáčka - ráj pro Alfinky
Cendler: Nemáš vůbec zač! Jen cituji legendární výroky..
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
migo: a co při tom dělá budík co ukazuje teplotu vody? Mě se kdysi párkrát stalo že jsem přišel k uplně studenymu autu (i motoru) a jen sem vložil "šém"
tak mi budik ukazal že teplota chladící kapaliny je někde kolem 120° a myslim že to vyhodilo takovouhle nějakou hlašku, pak taky nešlo nastartovat a musel jsem zmačknout znova start stop a pak to šlo normálně. Ale už minimálně rok se mi to nestalo, proběhla totiž výměna čidla teploty vody...
Hláška to byla vtipná když auto celou noc stálo a ráno při -5°C když jsem chtěl startovat tak psalo že se vaří voda
stalo se to všehovšudy 2x.
Hláška to byla vtipná když auto celou noc stálo a ráno při -5°C když jsem chtěl startovat tak psalo že se vaří voda
AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
mne povedal peto ze za ten origo soft co tam bol sa mozu hambit nezmyselne hodnoty a podobne vsetko to preratal a spotreba sla hned dolu a to mam chip max mam uz 4 auta chipnute a ked bude dalsie ide zas to sa neda porovnat zo seriouHonzaT píše:A jinak jak se tu rozebírá to chipování.. Musím taky přispět svou troškou do mlýna.
V každém případě věc názoru a každého z nás, co si s autem dělá. Ale osobně jsem na Alfinu tak hajsavej, že bych nenechal nikoho tam "něco" nahrát jen tak, i kdyby to bylo stokrát vyzkoušený. Tím chci říct, že bych nešel do chipu bez brzdy, čí nějakého oblbováku v podobě powerboxů atd.. Přece jen je každej motor jinej (i když je papírově stejnej) a dle mého názoru by měl tento zásah být šitý na míru a ne nějaký rádoby univerzál. Doktor mě přece taky nejdřív vyšetří, na základě toho stanoví diagnózu a něco předepíše.. Takže good luck!
P.S. Taky se jí chystám chipnout, ale půjde na brzdu a ke klukům z Dieselpoweru (po poradě - jak jinak - s Cendou je to pro mě jediné možné řešení, když už chci řešit takovýhle zásah)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
brzdu som nepotreboval vzdy sme to s petom naladili tak aby netriasol zotrvak a aby nedymilo a bol som max spokojny tak ci tak ked nemas na brzde super chladenie tak neodmeras nicHonzaT píše:kejzi1: Nevím, jsem sice v téhle oblasti laik, ale poměrně hodně jsem si sbíral informace a názory některých lidí, abych si vytvořil ten svůj. Ale chip vnímám jako jakousi alchymii a jako jediná možnost, jak zjistit, jestli to nové nastavení je ok je ihned vidět, co to auto dělá. A to prostě jinde než na válcích nezjistí nikdo. Přece to nebude dělat tak, že s každým nastavením to jde projet.. Nevím, jak jsem řekl - jsem zvědavý na vaše zkušenosti s tím, ale pro mě osobně je i tenhle styl nedůvěryhodnej.
migo: Já si na 110kw na jednu stranu nemůžu stěžovat. Jede krásně a na naše silnice dostatečně (málokdo se chytá - to už musí bejt, aby ti zatopil - já bydlím ve Vimperku na Šumavě, kde je to samá zatáčka - ráj pro Alfinky) Ale jak se říká - s jídlem roste chuť. A pokud by skutečně z toho motru šlo dostat o nějakýcn 25-30 koní navíc, tak pak by to jelo dost podobně, jako 2.4 (ta má totiž o 100kg víc a ty vykompenzují ten rodíl v koních). A zvuk pětiválu bych si nahrál od Cendlera a pouštěl z rádia
![]()
Cendler: Nemáš vůbec zač! Jen cituji legendární výroky..
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ssvd : tak budik ukazuje normal, pred nastartovanim je dole na tych 50 a pocas jazdy vystupi na tych 90 a drzi ...nie viac ani menej ...dnes rano som isiel nastartovat v pohode chytilo, presiel som asi 500m, zastavil som na benzinke a chytilo az na 4 krat ...na chvilu sa objavila hlaska "anti pollution filter clogged " a sucasne aj nastartovalo...
uz som myslel, ze nenastartujem ...zaujimave , ze teraz si startuje v pohode
...no nic zajtra zajdem do servisu, snad zistia pricinu 
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
- PETR159159
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 13.4.2011, stř 19:23
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To migo: Ahoj, ta hláška jak píšeš: EXCESSIVE RADIATOR FLUID TEMPERATURE, STOP AND TURN OFF ENGINE mi minulý rok v zimě také vyskočila a auto jsem jednou nastartoval, jindy ne :-( třeba až na 6. pokus. Jeden alfista mi poradil, ať očistím kontakty na baterce a kostru (od baterky). Všechno jsem to očistil a, světe div se, od té doby klid (klepu na dřevo :-) ) Možná to není tvůj případ, ale za pokus to myslím stojí. Petr
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
dik, urcite to vyskusam 
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ta druha hláška ale ukazuje na ucpané DPF takže příčina bude nejspíš jasná...
AR 159 SW 1.9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
