Příspěvek
od Hrabosh » 30.4.2013, úte 12:11
Jj ... střídu a tímpádem střední hodnotu napětí.
Jinak v neděli jsem si zkoušel hrát s tou lambdou. Připomínám, že moje Alfa hlásí problém s lambdou za katalyzátorem č.2 a to sice "Signal high". Měřil jsem, co leze z lambda sond (jak č. 1 tak č.2) a na dvojce jsem naměřil maximálně 0.4V, kdežto jednička měla až 0.7-8V. Taky jednička šla daleko rychleji nahoru (to napětí), takže moc nechápu, proč si ECU stěžuje na "signal high". Ledaže by měla invertující zesilovač a ty hlášky se vztahovaly až k tomu signálu, co leze z toho zesilovače.
Zkusím ty lambda sondy č. 1 a 2 prohodit .... zbych zjisitl, jestli je to KAT, nebo vadná lambda.
Jo a poslední poznatek ... vypadá to, že vyhřívání lambda sondy jede pořád. Při nenastartovaném motoru je tam asi 9V, s nastartovaným 13V. Laboroval jsem s tím dost dlouho (řekněme 15 min) a vyhřívání furt běželo ... takže případný simulátor by šel napájet odtud.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F