Jestli jsem to správně pochopil, tak základna je slovenská firma stejného jména a on od nich čerpá základní data, která pak ladí na brzdě pro konkrétní auto. Dokážu si představit, že ten princip fungování jednotek a vůbec celého systému, bude u dnešních aut určitým způsobem podobný, zvlášť mezi BMW a Alfou, protože mi přijde, že v mnoha věcech si ta auta podobná jsou. Taky když dneska jedna fabrika dělá např. palubky pro různé značky, tak je pravděpodobné, že princip fungování v pozadí bude hodně podobný neřku-li stejný, i když je nakonec design a grafika jinak. Vycházím z toho, že tomu kámošovi to prostě ladil on, na míru, není to nějaký plug-in čip, ale nahrání SW do ECU, změření na brzdě, pár dní používání, pak úprava toho softu a znova měření na brzdě.
Problém u Squadry je ten, že pak pojedeš na servis, oni Ti udělají nějaký plánovaný flash ECU a můžeš jet do Holandska znova. To se mi líbilo u Kenjira, že má krabičku a po jakémkoliv zásahu si může všechno obnovit. Na druhou stranu, když jsme spolu jeli, tak do 180ti km/h jsme jeli úplně stejně, koukal jsem doma na záznam z palubní kamery a až nad 180 km/h mi začal pomalu odjíždět. Je možný, že to mám "dobře zajetý" a mám tam lehce přes 300 koní (něco možná udělal ten výfuk, ale Kenjiro má Ragazzon, takže taky ne serii) a jestli je tam rozdíl třeba 30 koní, že se to tak neprojeví, ale zkrátka nemám z toho pocit, že bych to nutně musel nějak řešit. Zrychlení z nuly jsme nezkoušeli, jen pružné, cca z 80ti a pak asi ze 120ti...
Jinak pro pobavení, ten kámoš má tu M4C rok 17 a chtěl tam přední světla z faceliftu. Tak světla stála 120tis, k tomu řídící jednotky 85tis a ještě mu pak kvůli tomu zlobila páčka blinkru, takže 8tis za nové páčky. Plus mu museli nahrát nový SW, i když věděli, že to má nalitý, ale nešlo to rozchodit bez toho, takže pak u Vojáčka dal 11tis za nové nahrání upraveného softu (původně platil 18tis), právě proto, že na tu aktualizovanou verzi se to muselo celé předělat. Takže celkem 224tis Kč za to, že teď má světla se zploštělými kroužky místo s kulatými a blinkry má nahoře po celé šíři světla, zatímco předtím byl blinkr na straně světla. Jinak technologie světel před a po je totožná. A to se vyplatí...
