jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
cubbaba - po ceste spať to môžeš ihneď vyskúšať na Nordschleife
kenjiro - tie údaje sú parádne na 2.0T
kenjiro - tie údaje sú parádne na 2.0T
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Kenjiro, Jojo - to jste mi nasadili dobrou myšlenku do hlavy:))
Giulia Veloce Ti 206 kw
Giulia 2.2 JTD 132 kw 8AT
ex: Giulia 2.2 110 kw 6MAN
ex: Brera 2.4 JTD 154 kw
ex: 156 2.4 JTD 110 kw
ex: 166 2.0 114 kw
Giulia 2.2 JTD 132 kw 8AT
ex: Giulia 2.2 110 kw 6MAN
ex: Brera 2.4 JTD 154 kw
ex: 156 2.4 JTD 110 kw
ex: 166 2.0 114 kw
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Jestli jsem to správně pochopil, tak základna je slovenská firma stejného jména a on od nich čerpá základní data, která pak ladí na brzdě pro konkrétní auto. Dokážu si představit, že ten princip fungování jednotek a vůbec celého systému, bude u dnešních aut určitým způsobem podobný, zvlášť mezi BMW a Alfou, protože mi přijde, že v mnoha věcech si ta auta podobná jsou. Taky když dneska jedna fabrika dělá např. palubky pro různé značky, tak je pravděpodobné, že princip fungování v pozadí bude hodně podobný neřku-li stejný, i když je nakonec design a grafika jinak. Vycházím z toho, že tomu kámošovi to prostě ladil on, na míru, není to nějaký plug-in čip, ale nahrání SW do ECU, změření na brzdě, pár dní používání, pak úprava toho softu a znova měření na brzdě.
Problém u Squadry je ten, že pak pojedeš na servis, oni Ti udělají nějaký plánovaný flash ECU a můžeš jet do Holandska znova. To se mi líbilo u Kenjira, že má krabičku a po jakémkoliv zásahu si může všechno obnovit. Na druhou stranu, když jsme spolu jeli, tak do 180ti km/h jsme jeli úplně stejně, koukal jsem doma na záznam z palubní kamery a až nad 180 km/h mi začal pomalu odjíždět. Je možný, že to mám "dobře zajetý" a mám tam lehce přes 300 koní (něco možná udělal ten výfuk, ale Kenjiro má Ragazzon, takže taky ne serii) a jestli je tam rozdíl třeba 30 koní, že se to tak neprojeví, ale zkrátka nemám z toho pocit, že bych to nutně musel nějak řešit. Zrychlení z nuly jsme nezkoušeli, jen pružné, cca z 80ti a pak asi ze 120ti...
Jinak pro pobavení, ten kámoš má tu M4C rok 17 a chtěl tam přední světla z faceliftu. Tak světla stála 120tis, k tomu řídící jednotky 85tis a ještě mu pak kvůli tomu zlobila páčka blinkru, takže 8tis za nové páčky. Plus mu museli nahrát nový SW, i když věděli, že to má nalitý, ale nešlo to rozchodit bez toho, takže pak u Vojáčka dal 11tis za nové nahrání upraveného softu (původně platil 18tis), právě proto, že na tu aktualizovanou verzi se to muselo celé předělat. Takže celkem 224tis Kč za to, že teď má světla se zploštělými kroužky místo s kulatými a blinkry má nahoře po celé šíři světla, zatímco předtím byl blinkr na straně světla. Jinak technologie světel před a po je totožná. A to se vyplatí...
Problém u Squadry je ten, že pak pojedeš na servis, oni Ti udělají nějaký plánovaný flash ECU a můžeš jet do Holandska znova. To se mi líbilo u Kenjira, že má krabičku a po jakémkoliv zásahu si může všechno obnovit. Na druhou stranu, když jsme spolu jeli, tak do 180ti km/h jsme jeli úplně stejně, koukal jsem doma na záznam z palubní kamery a až nad 180 km/h mi začal pomalu odjíždět. Je možný, že to mám "dobře zajetý" a mám tam lehce přes 300 koní (něco možná udělal ten výfuk, ale Kenjiro má Ragazzon, takže taky ne serii) a jestli je tam rozdíl třeba 30 koní, že se to tak neprojeví, ale zkrátka nemám z toho pocit, že bych to nutně musel nějak řešit. Zrychlení z nuly jsme nezkoušeli, jen pružné, cca z 80ti a pak asi ze 120ti...
Jinak pro pobavení, ten kámoš má tu M4C rok 17 a chtěl tam přední světla z faceliftu. Tak světla stála 120tis, k tomu řídící jednotky 85tis a ještě mu pak kvůli tomu zlobila páčka blinkru, takže 8tis za nové páčky. Plus mu museli nahrát nový SW, i když věděli, že to má nalitý, ale nešlo to rozchodit bez toho, takže pak u Vojáčka dal 11tis za nové nahrání upraveného softu (původně platil 18tis), právě proto, že na tu aktualizovanou verzi se to muselo celé předělat. Takže celkem 224tis Kč za to, že teď má světla se zploštělými kroužky místo s kulatými a blinkry má nahoře po celé šíři světla, zatímco předtím byl blinkr na straně světla. Jinak technologie světel před a po je totožná. A to se vyplatí...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Tak 280k verzi bych taky asi neresil, ale tech 200k je nekdy malo a clovek ma pocit, ze je to priskrceny. Ja odhaduju ze tam muzu mit tak kolem tech 320-330 koni a to pak samozrejme zadnej vyraznej rozdil proti 290-300k byt ani nemuze. Nejpresnejsi by bylo to merit pres OBDII a nejaky soft na mobilu. Uvidime az tam namontuju ten kit sani co mam v planu, tak by to mohlo byt zajimavejsi a pro zajimavost bych zkusil i tu 390k mapu na chvilku.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Ak to chcete ísť vyskúšať na letisko, tak Auto cz poriada menší zraz 9.11. Mnichovo Hradište. Sám by som rad niekedy skúsil ten 2L.
Ja som tam bol na jar a možno pôjdem aj teraz.
Ja som tam bol na jar a možno pôjdem aj teraz.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
tak jsem tam ten polský bazmek nainstaloval a tím to máme se SS vyřešeno....
https://www.youtube.com/watch?v=QHjwnii ... =emb_title
pár sekund po startu se rozsvítí bílá kontrolka v tlačítku SS, čili se to automaticky samo vypne.... když to zmáčknu, tak se to zapne, prostě je přehozená funkce toho tlačítka.... za mě OK....
https://www.youtube.com/watch?v=QHjwnii ... =emb_title
pár sekund po startu se rozsvítí bílá kontrolka v tlačítku SS, čili se to automaticky samo vypne.... když to zmáčknu, tak se to zapne, prostě je přehozená funkce toho tlačítka.... za mě OK....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
děkuju ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host