Podvozek nahozen.. při vybalení jsem byl v šoku z rozměru předních pístnic... 

 takovýhle průměry (o cm menší než průměr těla) se jezděj na autokrose 
 
první dojmy.. super, super super...  
poznámky... bez nářadí s velkým N a rázový utahovačky se do toho nepouštejte..nemáte šanci povolit doma ani jeden šroub, pokud na něj nezačnete klepat utahovačkou v režimu povolování 

 naštestí  kamarádi a sousedi v jednom si vypomůžou a nějaký vybavení si navzájem pujčej..
 každej šroub, hlavně zadní spodní na tlumičích vyžadoval kůru minimálně 15 minut klepání, než se vytočil 
 
na předku to šlo trochu lépe, ...i tak poctivá 8 hodinová šichta celkem... kdy na předku zabral nejvíc času ježek v kleci a hledání postupu.. aneb jak to doprdele vyndat 

 po povolení všeho nalezen postup a druhá strana byla do hodiny hotová
aniž bych dělal geo, jsem hned testoval jízdou do prahy a z5 pro kožený sedačky..
tam kde jsem se ve 130 bál (i díky ne ok tlumiči na straně spolujezdce), nyní podvozek drží i v rychlostech daleko mimo zákon.... vysněná červená kůže je doma a za pakatel 

 (1/4 ceny co lze normálně najít..).. připadám si jako bych ji ukradl..sice má svoje mouchy (špína, v autě jezdily děti.. a to všude 

, ale nejsou poškrábaný .. a taky není to kus za kus díky chybějicímu výhřevu sedáků..takže budu přetahovat čalounění na svoje kostry)
teď mě jen čeká udělat geo, jelikož to vzadu vyrobilo docela velký Ačka..jako baseline použiju hodnoty pro QV a pak uvidím jestli to bude žrát gumy...
nemilým překvapením bylo zjištění , že si pod to budu muset ještě lehnout a dát nový zadní desky a LZ ložisko kola... se brzy začne ozývat..
k tomu se během víkendu vrhnu na kabeláž do 5tek.. žádná opravná sada.. nejsem magor za to dát trojku...  

 takže budu trénovat letování a doufám že už mi pujde i to rádio 
