Nadbytek motorového oleje

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 5.3.2009, čtv 13:41

Ten olejový ostřik, kromě mazání, také plní funkci chlazení.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 6.3.2009, pát 01:56

drtikols píše: ano blbe sem to podal. samo ze se vstrikuje pod pist na steny valce.
spokojenost?
V poho, chápu.
BMW 730d, Superb TDI

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foli » 6.3.2009, pát 20:48

drtikols píše:
modenaboy píše:
drtikols píše:takze i kdyby ta hlaska ktera zde zaznela ze se dostane olej do spalovaciho prostoru byla pravdou tak se nic nedeje protoze motor si ho tam stejne sam vstrikuje.
Tak podle toho co tady píšeš, si JTD vstřikuje do spalovacího prostoru olej na stěny válců!

To asi těžko! Možná pod píst, ale rozhodně ne do spalovacího prostoru, tam se vstřikuje pouze a jedině nafta!
ano blbe sem to podal. samo ze se vstrikuje pod pist na steny valce.
spokojenost?
Tak jinak, hodně automobilek ( Audi, Vw, škoda, Seat, Renault, Citroen atd.. ) mají přímo na víčku na olej napsáno: Přelitím oleje můžete poškodit katalizátor... Blábol to opravdu není, ale je to tak

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 6.3.2009, pát 22:13

asi proto ze se automobilka musi jistit..ale 0.5 litru nema jak ublizit.ne v pripade JTD.osobne mam cca 2mm nad...a neresim to a ani nebudu
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 6.3.2009, pát 23:14

Na autě je spousta cedulek co by se mělo a kdy.
Poctivě, kdo z vás mění brzdovou kapalinu co dva roky?Airbagy má taky většina z nás prošlý, atd., bude toho víc co by se "jako"mělo dělat.
Je to pro sichr, aby pak mohli říct."Upozornili jsme vás, dáváme od toho ruce pryč."
BMW 730d, Superb TDI

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 6.3.2009, pát 23:37

plne souhlasim.
a dnes davali v televizi ze se ma kazdych 14dne kontrolovat tlak v pneumatikach.
musim uznat kdyby se melo vse dodrzovat tak asi bude lepsi se vratit ke koni .
tomu staci tepla staj,oves,seno,trocha slamy..
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 10.3.2009, úte 20:04

2 milimetry nad ryskou bych neřešil já jsem jezdil 4 milimetry nad 15tis km a vše v poho. Jinak pokud by se moc přelilo hrozí např. vyražení gufer klikové hřídele díky nárazům kliky do oleje a nebo při brždění z kopce motorem si motor může olej chlpnout a pojede na něj ale to už je fakt extrém :-D

sutrak
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6
Registrován: 8.11.2007, čtv 18:17
Bydliště: TRNAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sutrak » 20.3.2009, pát 18:44

citacia z origo manualu:

,,pri doplneni alebo vymene oleja NESMIE dojst k prekroceniu zn. MAX! U prevedenia 2,4JTD by nadmerne mnozstvo oleja mohlo sposobit nasatie oleja obvodom blow_by,co by viedlo k rychlemu zvyseniu otacok motora (kt. by sa v takom pripade nedalo kontrolovat ani po uvolneni pedalu akceleracie a prepnutie kluca v zapalovani do polohy STOP).Dosledkom tohoto by mohlo dojst k poskodeniu motora,pripadne zadreniu alebo ku vznieteniu vozidla,,
166 2,4JTD

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Příspěvek od JP159 » 20.3.2009, pát 22:56

drtikols píše:plne souhlasim.
a dnes davali v televizi ze se ma kazdych 14dne kontrolovat tlak v pneumatikach.
musim uznat kdyby se melo vse dodrzovat tak asi bude lepsi se vratit ke koni .
tomu staci tepla staj,oves,seno,trocha slamy..
No ono si nevybereš, zase by si musel každý 4 hod. kontrolovat jestli ti nevyhasly kamna, každej den ráno kontrola jestli má co žrát a tak déle, ale jinak Naprostej souhlas ale s jednou podmínkou ta kobyla by musela mít na zadku znak Alfa Romeo :hotovej :hotovej

Jinak k tomu oleji, myslím,že je to jako se vším, prostě a jasně by to mělo být tak jak je to dáno, tedy mezi ryskama, ani ne pod min. ani ne nad max. a není co řešit :-D
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 23.3.2009, pon 09:07

sutrak píše:citacia z origo manualu:

,,pri doplneni alebo vymene oleja NESMIE dojst k prekroceniu zn. MAX! U prevedenia 2,4JTD by nadmerne mnozstvo oleja mohlo sposobit nasatie oleja obvodom blow_by,co by viedlo k rychlemu zvyseniu otacok motora (kt. by sa v takom pripade nedalo kontrolovat ani po uvolneni pedalu akceleracie a prepnutie kluca v zapalovani do polohy STOP).Dosledkom tohoto by mohlo dojst k poskodeniu motora,pripadne zadreniu alebo ku vznieteniu vozidla,,
A znovu opakuji.JTD motory maji vstrikovani oleje primo do STENY VALCE POD PISTEM.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host