sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 20.7.2009, pon 22:33

Ja mam tiez "sportovy" custom vyfuk :D Tzn, od predu az do zadu trubka a vzadu vykuchany tlmic, takze vlastne cely vyfuk jedna trubka :D Seriove zvody, miesto katu pletenec, potom dlha lesenarska trubka a ohyb nejde ponad pravu poloos ale ponad lavu, "lavor" na rezervu vyrezany a zavareny plechom rovny kufor, kvoli tlmicu. Zvukovo to pripomina imprezu :) Este mi to trosku vibruje v interieri, lebo som nekupil origo gumy na vyfuk, mam to na drotoch. Potom to odfotim :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 21.7.2009, úte 12:00

ale panko ma tiez znackovy vyfuk od Joachim Rúren
:D
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 21.7.2009, úte 12:41

joo..výfuk..komplet dělaný u Jerreho alias Supersprint :D
Přílohy
exhaust.jpg
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 21.7.2009, úte 15:08

pěkný.. :smt041 cena, pri seriovej vyrobe? :)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 21.7.2009, úte 21:04

cena byla smluvní :-D ..material jsem si sehnal (trubky, kolena, nerez leštěný plech atd).
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 21.7.2009, úte 21:58

andy_xx píše:cena byla smluvní :-D ..material jsem si sehnal (trubky, kolena, nerez leštěný plech atd).

to mi tedy řekni kde se ti to podařilo sehnat???? :smt102

sem to chtěl původně naohybat, ale nikdo nejni schopnej ohnout 70mm průměr
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 22.7.2009, stř 08:31

70?..huh...mě stačilo 60:)...tak ale ty máš turbínu, tak asi proto :)
Co jsem slyšel, tak před ohnutím by se měla trubka naplnit vodou a nechat vodu zamrazit..potom ohnout a vodu vypustit...nevím jestli je to nutnost.

material jsem sehnal přes jednu stavební firmu, která nerez pořizuje zde http://hasl-nerez.com/nabidka.asp
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 22.7.2009, stř 11:50

trosku mimo misu, ale ako velky tlak turba vydrzi TS?? mate niekto skusenosti??
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1851
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 22.7.2009, stř 14:16

do 0.5baru by to mohlo zniest bez nutnosti preprogramovania ECU, toto teraz z hladiska aby ECU stihala este miesat zmes. Co sa tyka motoru samotneho, tak isto do 0.5baru by mohol zniest, ide o to kolko ma najazdene a jak bolo starane. Pokial ma vela, mozno by sa hodili nove piesty(pripadne hned kovane). Nad 0.5baru by bolo treba zmenit mapu v ECU + dat ine piesty s inym komp[resnym pomerom, posilit kluku etc etc...

P.S. Dufam ze sa toho moja coskoro docka :partyman:
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 22.7.2009, stř 16:54

Turbit atmosféru je celkem trnitá cesta s nejistým výsledkem. Přeju vám kluci hodně štěstí. Každopádně poznáte sami že přes seriovou řj to moc nepůjde. Série nepochopí přetlak v sání místo podtlaku, byť má TSko MAF, pohřbíte motor na směsi. Tak jako tak budete potřebovat A/F budík a širokopásmou lambdu a tam na sériovou řj uvidíte asi dooost zajímavý věci, ale optimální to nebude v žádným případě. Není problém oturbit škodovku věcma ze šrotu, pojede v agonii jak blbá, ale do pár hodin umře. U Alfy to bude to samý- svody umotáš, olej do turba dostaneš, IC zapojíš... nastartuješ, třeba budeš mít štěstí a rozběhne se to. spíš se to ale rozběhne na *****. To za předpokladu že do toho pouštíš fakt málo. A v důsledku zkončíš tím že budeš lovit podpálený ventily a jiný chuťovky...

Není levná sranda zvedat tlak i na turbo autě - Kámošovo S13 nissan - 1,8t v sérii 170 koní. Po úpravách má cca 350 kobyl při 1,4 baru, vydržel až 400, pak šlo kovový těsnění do pr. Podtrženo sečteno na tomhle autě je to tak 80t komplet generálka motoru + cca 100t úpravy. A to je auto už v základu turbo, přestavujou ho stovky lidí, ví se o tom všechno

Nechci vás od toho odrazovat, ale nebudete to mít lehký

Osobně bych rád kráčel cestou ostrý vačky,plně programovatelný řj - nejspíš megasqiurt a 4klapky na sání. S tím že zachovat i varibilní časování vačky, který řj zvládá. Pak je řízení motoru čistě na TPS, MAP/MAF a poloze kliky. Ostatní čidla maximálně pro korekce. Přijde mi to elegantnější, levnější a funkčnější s jistějším výsledkem. Asi už nejsem dobrodruh jako dřív :???:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 22.7.2009, stř 17:53

hmm, no to bude asi fakt jednuduchsie tam narvat iny motor... asi alfu mixnem nemcom :D
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1851
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 22.7.2009, stř 19:29

mne je je jasne ze bez upravy ECU a motora samotneho po nahodeni turba by ten motor sile pod kytky za chvilu. Ale dat sa to da, staci popozerat alfabb, kde je jak turbo TS, tak aj TS kompresor(kde je variabilne casovanie odstavene). Material nato objednat zo zahrnaicia by nebol problem, tak isto aj zhnat ludi na potrebne upravy, problem je len jeden (LOOOVE :smt021 ). Zase som neni samovrah, a urcite to tam nebudem davat, s istotou, ze tomu motoru neublizim, to radsej do nej narvem V6T jak sa chysta misokgb, a to este trocha nasponovat. :smt064
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2009, stř 23:01

mno hondzík ví o čem je řeč :D

taky bych atmosférák nepokoušl, né že by to nešlo, ale je to pak jinej motor a hlavně to stojí peněz jak želez navíc proč, když za pár šupů mužeme mět 3,0V6

taky z vynančního hlediska sem zvedal výkon motoru na své alfe jen o 50% vejš nejdu, pak už to strácí an životnosti a stojí to hromadu peněz :smt102
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2009, stř 23:04

mno když sme u toho turba mám takévé dileme:

origo vývod oleje z turba na TDčku je pletená hadice tlustá jako kr..va, která má na konci závyty, potřeboval bych jí kratší, ale nechce se mi vyhazovat cca 600 za novou, myslíte , že by šlo tam napojit jen obyč gumovou hadici??? respektive Peugeot 405 1,9 TD to tak má :smt102
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2009, stř 23:11

diLucca píše:hmm, no to bude asi fakt jednuduchsie tam narvat iny motor... asi alfu mixnem nemcom :D

proč němcom?? dej tam motor z lancie delty :) nebo ze 155 turba :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 23.7.2009, čtv 08:14

lebo mi jeden lezi nevyuzity u kamosa v dielni :D
mat integralu alebo q4 tak to urcite nebudem vyreparovavat a jazdim na tom... a motorova jednotka 2.0 turbo z lancie je myslim oriesok zohnat za rozumne peniaze
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 23.7.2009, čtv 10:55

já netvrdím že to nejde, jen na to koukám reálně. Prostě nejde složit něco z něčeho aby to nějak fungovalo. Chci vyšponovat výkon, musím tomu podřídit hodně. Pokud chci turbit atmošku, musím mít ve 100% kondici původní motor. Takže přetěsnit, kroužky, výbrus, udělaná palice, kovový těsnění pod makovici- budeš muset nejspíš snížit KP, i když twin ho nemá tak velkej, doporučuju nový olej čerpadlo, Vyúhlovat ojnice, vyvážit atd. Tím máš holej motor. Cenu si asi dokážeš představit sám. Dávat to na motor se 150t nakroucenýma jen tak je podle mě blbost, ale na to si musí každej přijít sám. (Opět z vlastní zkušenosti- Turbo kit stage 3 na nismo na sériovej motor kterej se jevil jako že super. Vydržel 3 velký nadechnutí turba...)

Pak turbo, ic, vedení, vedení oleje, svody, vejfuk... Tady se dá improvizovat, ale turbo repasovat atd

Následuje fáze oživit to, dle mě vytrhat sériovou kabeláž, programovatelná řj... Možná to bude chtít větší vstřiky, možná tě to občas odbouchne hadici....

Tohle všechno tě čeká, pokud chceš aby to běhalo a ne aby to zavrčelo a tím to umřelo.

Podtrženo sečteno, za ty prachy mám vymazlenou QV z německa, která na tom bude výkonově hodně podobně a na ceně jen a jen poroste, za zbytek pojedu na dovolenou. Ale jak říkám, dobrodruzi jsou vítáni a držím palce. Jen už jsem realista a dokážu si to spočítat. U mě je to jasný- 4klapka- mrtvý GSX-R na ebayi cca 4000,-, stavebnice řj cca 5000,-, vačka tak 15000,-, kraviny okolo 10000,-... Odhadem jsem na 180-190 PS
Finančně jsem spíš nadsazoval, oproti turbení je to směšná částka
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 23.7.2009, čtv 22:05

mno jednou sem narazil na stránky kde upravoval atmosférák na turbínu bylo to BMW, byl tam celej postup, bohužel ty stránky nefungují,(upravoval tam písty aby měl měnší kompresní poměr)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1851
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 23.7.2009, čtv 22:08

to vsetko je aj na alfabb, minimalne k tomu TS kompresor, bol naky obkec aj foto, fotky novych piestov s inym KP atd atd... Spravit to nieje problem, keby su love a varianta prehodit tam iny uz preplnany motor je lacnejsia, tak sa mozno uchylim k nej. Iste je, ze v kazdom pripade by som chcel, aby pod kapotou bol motor alfa romeo, nie fiat, lancia... aj ked niesu zle, ale alfa je alfa

// mno konecne je V6T motor vydrbany z auta! Vysvetli mi niekto ako sa na 164 V6T meni taky starter, olejovi filter, ked je motor nahodeny v kastli? Najprv som myslel ze pojde vonka len motor, ale kdeze, ani hnut, tolko silentblokov, poloos uchytena skrz motor, a ktovie kolko este kokotin! Nakoniec sla vonka cela naprava. Taka zaujimavost, jak na 75ke drzia 4 sroby zadnu napravu, tak na 164 drzi 8 srobov prednu, a cela vypadne pekne von. Ale taky starter je problem menit aj ked je to vonku, pche. Este ze ten motor skonci v aute pozdlzne, takze pristup by mal byt lepsi.

// jedna sportova uprava http://www.mudah.my/Alfa-Romeo-75-CA18DET-3221731.htm
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 1.8.2009, sob 11:12

Pár aktualizací, sekce brzdy,hlava (fotky dobrejch a špatnejch zdvihátek),ramena
http://larini.rajce.idnes.cz/
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 1.8.2009, sob 12:50

Tak koukám že tyhle věci jsou na mém motoru kupodivu v pohodě.... zdvihátka jsou hladká jako zrcadlo a vačky nesjeté. tož ještě něco udělám s tou kompresí a bude to fajn :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 1.8.2009, sob 14:54

SPOJKA

takže myslíte, že po nárůstu výkonu o mojeho TD o 50% by se šikla spojka z V6ky??? s kovokeramickým obložením???

stále mě klouže i když mám novou lamelu a přítlačák je ok
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 1.8.2009, sob 21:28

Co má vůbec TD za spojku ? Jednolamelovou jako TS ? Pokud ano tak V6-ková udrží víc.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1851
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 2.8.2009, ned 00:41

jednolamelovu; popravde som dvoj este nevidel, zrejme ju maju len iste edicie V6 a 1.8T EVO, nakolko napr. vencova 1.8T nemala dvoj, a myslim ze ani alexove turbo.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 2.8.2009, ned 11:04

ta spojka je prej stejná jako u TSka
V6 spojky mám dva

jinak dvojlamelová spojka v 75 sem myslel, že je mítus apropo- kde se dá koupit??? někde nmedávno sem čučel na stránky kde se prodávala přímo do 75, ale už nevím kde sem to viděl
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host