Neviem ako rameno, ale horkovzduska dobraMilano75 píše:silenty na spodním rameni:
ted jak budu přesazovat torzky tak bych to chtěl spojit s vyhozenín OK silentbloků a nahradit je novýmy, protže už fakt nevím proč to auto tak plave(možná ještě náboje kol)
TO RV147: mohl bys nějak popsat jak vylosovával ty silenty tím přípravkem??
jestli to dobře chápu tak po odšroubování matek ze předu a ze zadu bych to teoreticky měl vytáhnout rukou- celou tyčku i se silentama, že??
co to takhle vypálit horkovzduškou??????
Údržba 75
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
z horního ramene šli silenty sami, dva ořehy proti sobě do svěráku a řekl bycch, že to bylo rycjlejš než horkovzduškou 
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Ze spodního nic nevypálíš, tam jsou plechový vnější kroužky. Takže spodní rameno:
Přípravek máš na fotce, je to kus trubky (vnitřní průměr větší než průměr siláče,vnější musí bejt cca. stejnej nebo o něco menší než na průměr ramene). Na konci navařená matka se závitem jako šroub (já jsem použil obyč M16, ale lepší je jemnější stoupání), z boku tyčky na otáčení. Šroub má závit taky M16. Z jedný strany je díra se závitem jako na tyčce siláčů M10x1,25), z druhý díra na tyčku.
použití : Vyděláš tu velkou matku na opačný straně než je torzka. Vyděláš matici na tyčce ze strany torzky a vytáhneš podložku. Na druhý straně matku a podložku necháš (podložka je důležitá). Na konec tyčky našroubuješ šroub M16,trubku na šroub , až se opře o rameno. Točíš trubkou a vytáhneš tyčku i se siláčem u tý velký matice. Rozděláš matici a máš jeden siláč venku. Tyčku vložíš zpátky do zbejvajícího siláče a utáhneš matici s podložkou. Ze strany tý velký matky stejným způsobem použiješ přípravek a vytáhneš druhej siláč. Jasný ? Doufám, že jsem něco nezblb. Kdyžtak si to přijeď vylisovat. Pozor ! Zpátky se to takhle lisovat nesmí. Je to jako lisovat ložisko za vnitřní kroužek. Zničís ho a mně to stálo jedno zmršený a stojí tuším 600 .
P.S:Vzal jsem si plnou nádrž a zjistil, že zase chčije. Někde jsem zapoměl dírku, už na to kašlu a budu tvořit nerezovou. Že bych sehnal neschnilou už vzdávám a vařit to řešeto co tam bylo a pak zjisitit, že zase chčije už nechci opakovat.
Přípravek máš na fotce, je to kus trubky (vnitřní průměr větší než průměr siláče,vnější musí bejt cca. stejnej nebo o něco menší než na průměr ramene). Na konci navařená matka se závitem jako šroub (já jsem použil obyč M16, ale lepší je jemnější stoupání), z boku tyčky na otáčení. Šroub má závit taky M16. Z jedný strany je díra se závitem jako na tyčce siláčů M10x1,25), z druhý díra na tyčku.
použití : Vyděláš tu velkou matku na opačný straně než je torzka. Vyděláš matici na tyčce ze strany torzky a vytáhneš podložku. Na druhý straně matku a podložku necháš (podložka je důležitá). Na konec tyčky našroubuješ šroub M16,trubku na šroub , až se opře o rameno. Točíš trubkou a vytáhneš tyčku i se siláčem u tý velký matice. Rozděláš matici a máš jeden siláč venku. Tyčku vložíš zpátky do zbejvajícího siláče a utáhneš matici s podložkou. Ze strany tý velký matky stejným způsobem použiješ přípravek a vytáhneš druhej siláč. Jasný ? Doufám, že jsem něco nezblb. Kdyžtak si to přijeď vylisovat. Pozor ! Zpátky se to takhle lisovat nesmí. Je to jako lisovat ložisko za vnitřní kroužek. Zničís ho a mně to stálo jedno zmršený a stojí tuším 600 .
P.S:Vzal jsem si plnou nádrž a zjistil, že zase chčije. Někde jsem zapoměl dírku, už na to kašlu a budu tvořit nerezovou. Že bych sehnal neschnilou už vzdávám a vařit to řešeto co tam bylo a pak zjisitit, že zase chčije už nechci opakovat.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Nerezová nádrž by byla super, tady v Pacově se hodně dělá s nerezem, myslím, ž eMilan Doubek by jí uměl spíchnout podle vzoru. Je to profík, možná by jí vyklepal i ze dvou tabulí mědi:)
http://www.hdservis.cz/
http://www.hdservis.cz/
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
podívám se na to doma a uvidím, hned se na to nepohrnu, prvně rozeberu motor:)
nebo bych ti ty ramena mohl poslat autobusem do pardubic
jiank sem dospěl k názoru, že jak mi alfa plave(a ještě v určitých rychlostech vybruje volant) tak by to mohlo bejt jedině tímto:
přední ložiska kol(pokusně sem je dotáhl tak, že neměli vůli a stejně to plave)
kola- musí být pod nima 5mm podložka kvůli třmenům
klouby řízení- dával sem tam ale takový, který udrželi sami sebe ve vzduchu
torzky, které jesou o zub dolů
vybrace volantu asi budou mět na svědomí, že díky 5 mm podložce nejni kolo na středový díře
(bud jiný kola nebo podložky)
vše ostatní je nové
přes zimu všecho povyměnuju a nasadím 14ky
taky přemejšlím, že bych tam nacpal plný kotouče místo chlazenejch abych tam nemusel mět podložky pod kolama
nebo bych ti ty ramena mohl poslat autobusem do pardubic
jiank sem dospěl k názoru, že jak mi alfa plave(a ještě v určitých rychlostech vybruje volant) tak by to mohlo bejt jedině tímto:
přední ložiska kol(pokusně sem je dotáhl tak, že neměli vůli a stejně to plave)
kola- musí být pod nima 5mm podložka kvůli třmenům
klouby řízení- dával sem tam ale takový, který udrželi sami sebe ve vzduchu
torzky, které jesou o zub dolů
vybrace volantu asi budou mět na svědomí, že díky 5 mm podložce nejni kolo na středový díře
(bud jiný kola nebo podložky)
vše ostatní je nové
přes zimu všecho povyměnuju a nasadím 14ky
taky přemejšlím, že bych tam nacpal plný kotouče místo chlazenejch abych tam nemusel mět podložky pod kolama
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Čau alfisti,
chtěl jsem se zeptat, jakej je rozdíl mezi 8v twinsparkem v 75 a 8v TS v 155/164 ??
Někde na webu jsem viděl porovnání a ten novější (AR 155) měl lépe tvarované sací kanály v hlavě a podle Wikipedie má i větší obsah _1995 ccm proti 1962 v AR 75. Ale nevím jaký je kompresní poměr.
Nemáte někdo fotku sání ze 155 2.0 TS 8v??
Díky za odpověď.
chtěl jsem se zeptat, jakej je rozdíl mezi 8v twinsparkem v 75 a 8v TS v 155/164 ??
Někde na webu jsem viděl porovnání a ten novější (AR 155) měl lépe tvarované sací kanály v hlavě a podle Wikipedie má i větší obsah _1995 ccm proti 1962 v AR 75. Ale nevím jaký je kompresní poměr.
Nemáte někdo fotku sání ze 155 2.0 TS 8v??
Díky za odpověď.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
164ka ma tusim uz aj inak riesene zapalovanie, myslim. S tym sanim neviem.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: údržba 75
164 má oba rozdělovače na vačkách.... je to dáno umístěním motoru napříč. Co je dál jiné netuším. Nicmémě myslím si, že bastlit do 75 motor z 164 nebo 155 je ztráta času, beztak to nic zásadního nepřinese.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
ma niekto v TP zapisane 205/45/R16 ? Ak hej zaujima ma co presne ta este k tomu mate zapisane. Ja mam napr. pri R15 - 6Jx15 H2 LITA 205/50R15 84H . Najlepsie by bolo kto ch ma zapisane ako alternativne pneu, a kde ich ma zapisane opat by bolo lepsie niekto komu sa uz nezmestili do sekcie KOLA ale ich ma v POZNAMKACH alebo kam sa davaju ked sa uz do KOLA nezmestia. Pripadne rovno scan TP potesi 
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
To nevím, jenom si myslím, že ty 205/50 R15 jsou tak rozumný maximum a ani ty origo 195/60 R16 nejsou k zahození. Měl jsem tam kdeco 205/55 R16, 185/65 R15, 215/45 R17 a nejlíp se auto chová na těch 195/60 R14. Lehoučký kola, rychle to akceleruje a to auto není tak tvrdý aby se to hrnulo proto, že má guma vysokej profil. Já ais dám na ráfky od Vás tyhle gumy :http://www.pneu-diskont.cz/regal-racer- ... e/d-90687/ (semislick) a uvidím. Je to prakticky stejná guma jako Dunlop SP racer a lisujou se ve stejný fabrice v Jihoafrický republice ze sloního trusu a tmy.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mno mne s jedna o to ze 16ky zapisane nemam, a kola mam uz naky nac kupene (16), a potreboval by som vediet ako sa tento rozmer vedie v TP. Inak mam zpisane 185/65/14; 195/60/14 a 205/50/15. Ale to nevyhovuje. Je mi jasne a dokonca to mam aj odskusane ze so 16 je auto lenivejsie na akceleraciu, a citit kazdu nerovnost na vozovke, obzvlast s tym tvrdym predkom na aute, ale na druhej strane lepsia stabilita a ked uz nato pride tak aj celkovy vzhlad auta.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jako fakt s těma 16kama to vypadá COOL, kola dělaj prostě autoRV147 píše:To nevím, jenom si myslím, že ty 205/50 R15 jsou tak rozumný maximum a ani ty origo 195/60 R16 nejsou k zahození. Měl jsem tam kdeco 205/55 R16, 185/65 R15, 215/45 R17 a nejlíp se auto chová na těch 195/60 R14. Lehoučký kola, rychle to akceleruje a to auto není tak tvrdý aby se to hrnulo proto, že má guma vysokej profil. Já ais dám na ráfky od Vás tyhle gumy :http://www.pneu-diskont.cz/regal-racer- ... e/d-90687/ (semislick) a uvidím. Je to prakticky stejná guma jako Dunlop SP racer a lisujou se ve stejný fabrice v Jihoafrický republice ze sloního trusu a tmy.
ale ty 15ky origo z EVA váží mín než origo 14 hliníkáče
tudy se asi budu ubírat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
konečně, jsem přesadil tozku na V6 a musím říci, že to byla fakt prdel.....
nějakej ten čep a manžeta byly v háji, desky.....
raději nevidět
nejlepší, bylo, že když sem to zase všech složil, tak sem zjistil, že je to pořád moc vysoko, když to bylo kdysi u původního majitele bouraný na LP, tak soudruzi tozku pro jistotu přesadily o dva zuby nahoru
naštěstí jak už to měl člověk nacvičený, tak za hodinu nebylo co dělat
ted se mi ta V6ka zase zdá moc nízko
nějakej ten čep a manžeta byly v háji, desky.....
raději nevidět
nejlepší, bylo, že když sem to zase všech složil, tak sem zjistil, že je to pořád moc vysoko, když to bylo kdysi u původního majitele bouraný na LP, tak soudruzi tozku pro jistotu přesadily o dva zuby nahoru
naštěstí jak už to měl člověk nacvičený, tak za hodinu nebylo co dělat
ted se mi ta V6ka zase zdá moc nízko
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Vejška vypadá OK, od čeho jsi to měřil, přesazoval jsi na rameni nebo u kastle. to kolo máš nějak do V. Já mám kola spíš rovně nebo maličko do A.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
lolm taKHLE jak toi bylo vyfocený to bylo ok, jenže jak sem to dnes přeparkoval, zjistil, sem, že sem to dal o zub níž
a to sem to propružil a měřil sem to provázkem os středu kola k lemu a stejně
, tak už to mám nacvičený.(hodka času i se sundáním a nandáním kola)
ted to budu dělat na dieslu a vyměním i ty silenty ve spodním rameni, tak to bude masakr
TD půjde o zub víše, jako origo nastvení, se dost těším na ten komfort, i když mělo by to přitvrdit....
přesazoval sem to na rameni, prostě rameno ven, zdálo se mi to rychlejší, než vymejšlet stahovák a pak přemejšlet jak to tam nacpat
ted už na to kašlu a V6 čeká na léto, do jara musím udělat motor, kardan převodovku na TD
ale musím říci, že popojíždět s V6, je větší prdel než s TD, hrabe to jak swin
EDIT: a ten tvuk!!! když sem to kapku protůroval, tak vyběhli chlapy z hospody, že prej snad startuje tady startuje letadlo, jeden mi dokonce pochválil, že mám pěkné BMW
ted to budu dělat na dieslu a vyměním i ty silenty ve spodním rameni, tak to bude masakr
přesazoval sem to na rameni, prostě rameno ven, zdálo se mi to rychlejší, než vymejšlet stahovák a pak přemejšlet jak to tam nacpat
ted už na to kašlu a V6 čeká na léto, do jara musím udělat motor, kardan převodovku na TD
ale musím říci, že popojíždět s V6, je větší prdel než s TD, hrabe to jak swin
EDIT: a ten tvuk!!! když sem to kapku protůroval, tak vyběhli chlapy z hospody, že prej snad startuje tady startuje letadlo, jeden mi dokonce pochválil, že mám pěkné BMW
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Musíš udělat trochu osvětu po vsi 
Kolik cm máš vanu nebo tu příčku pod motorem? Neni to někde v servisních datech? Svetlá výška.
Kolik cm máš vanu nebo tu příčku pod motorem? Neni to někde v servisních datech? Svetlá výška.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
když ta torzka byla zvedla o zub tak vana od země byla cca 12 cm
opravdu off road
opravdu off road
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
12 je dost málo 
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
JJ TO JE a diesl nejni na tom o moc líp 
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mno tak jsem taky vyměnil gumy na horním rameni a řekl bych, že nejni nějak nutné tam rovnou cpát powerflexi, obzvlášt pokud s sutem najezdíte 2000km ročně, každopádně doporučuji výměnu, protože ty staré, ještě origo z fabriky už fakt mají vlastností čokolády
a cena 44kč za kus nejni tak hrozná
a cena 44kč za kus nejni tak hrozná
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mno tak sem vyndal pokusně tyčku ze spodního ramene a šlo to bez stahováku, asi prot, že jeden silnet byl rozemletej na padrt
i takhle se dá jezdit- tohle prošlo STK
TO RV147:
nevím jak přišroubova tem stahovák na tu tyčku, co sem doma našel dlouhej svorník, tak sem ho uchitil pomocí matky, tzn část mtky byly našroubovaná na tyčce a druhá část na" vytahováku" samozřejmě to nevydrželi závity
jak přichytíš stahovák k té tyčce?? to musíš mět na konci závitové tyče navařenou metku ne??
i takhle se dá jezdit- tohle prošlo STK
TO RV147:
nevím jak přišroubova tem stahovák na tu tyčku, co sem doma našel dlouhej svorník, tak sem ho uchitil pomocí matky, tzn část mtky byly našroubovaná na tyčce a druhá část na" vytahováku" samozřejmě to nevydrželi závity
jak přichytíš stahovák k té tyčce?? to musíš mět na konci závitové tyče navařenou metku ne??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Na konci tý závitový tyče máš vyvrtanou díru a v ní závit jako na tyčce. min. M16 svorník, lepé s jemným stoupáním 1,25 až 1,5.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Ta tyčka je lehce na kaši. 
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
RV147 píše:Na konci tý závitový tyče máš vyvrtanou díru a v ní závit jako na tyčce. min. M16 svorník, lepé s jemným stoupáním 1,25 až 1,5.
mno to sem si myslel
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Kůrkyn píše:Ta tyčka je lehce na kaši.
jop na STk bez problémů, jak vypadá rameno netřeba ani říkat
jinak myslel, sem, že toto má zapříčinu to plavání na silnici, ale dosti jsem se spletl, protože po záměně ramen co by měli mět 25 000 najeto se situace nezměnila
takže ted už tam nacpu ty nové silenty a hlavně vrátím torzky jak mají být- už se těším na ten komfort, ted to bylo jak žebřinák- tlumič měl chod cca 2 cm a k tomu 45 profilové gumy
ohledně plavání ještě udělám ložiska a investuji asi o nějakou tu kačku víc, protože česká se tedy neosvěčila a jestli to bude plavat na dále, tak fak nevím
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
