pár drobných rad ohledně údržby alfy 75
http://translate.google.cz/translate?hl ... alifac.htm
Přední zavěšení
Konvenční Alfa dvojité lichoběžníkové závěsy. Používá pevnou spodní rameno a pružný svršek, kdo poskytují vynikající manipulaci s přijatelnou refinement. Torzní tyčí připevněnou k předloktí zajišťuje pružení a díky světlé výšky nastavení možností. Ložiska kol jsou nastavitelné kužel, válec.
Moje auto se zdá, že utrpěl velmi těžké nosit na frontě. Většina dílů bude potřebovat pomoc, aby se věci zpátky na trať.
Ložiska předních kol
Ložiska jsou konvenční kužel, válec.
Kontrolovat, lube a nastavení, postupujte následovně:
Povolte matice kol, Jack a podporovat auta a odstranit na silnici kolo.
Nyní se z tuku SZP (opatrně, s tupým nástrojem). Vyjměte závlačku. Je-li tuk vypadá dobře, přejděte ke kroku 10. V opačném případě ...
Odstraňte dva brzdové třmeny upevňovací šrouby, a posuňte třmen na jednu stranu (pozor, aby se napětí brzdové hadice).
Odstraňte hub matici a podložku.
Vytáhněte hub směrem k sobě, zatlačte zpět. Výpis vnější ložiskový závod a zdvih brzdového kotouče a hub jasné.
Vyčistěte vnější kroužek opatrně degreasant. Zkontrolujte válce pro jakékoliv známky opotřebení, postavit nebo modré zbarvení - Vyměňte ložiska v případě pochybností. Nahnědlá barva (nerezaví!) Navrhuje okrajové mazání a / nebo menší přehřátí způsobené přetažení ložiska nebo nízká kvalita tuku. Tak dlouho, jak dosedací plochy jsou hladké, ložiska jsou pravděpodobně OK. Zkontrolujte, zda s kuželem taky.
Scoop veškeré staré mazivo z hub prsty a čisté kolem těsnění. Pokud jste výměnu ložisek, je nutné odstranit pečeť se dostat na vnitřní nosné.
Balení hub a závod s kvalitní vysokým bodem tání lithium-mazivo na bázi (našedlý LM je lepší než žluté hmoty). Nepřeplňujte to.
Vyměňte náboj, ložiska, podložky a utáhněte matici "prst těsný".
Při otáčení náboje dopředu, pomalu utáhněte matici hub na více než 25nm. Ložisko bude táhnout, ale to by ještě obrátit hladce. Povolte matici náboje, pak utáhněte kolem 5Nm. Pak povolte o 90 °. To v podstatě ponechává matice "prst těsný". Ložisko musí volně otáčet. Opakujte v případě, že ložisko se cítí příliš volný.
Vyměňte závlačku a mastnoty čepici.
Opatrně vyjměte * všechny * stopy mastnoty z brzdového kotouče s rozpouštědlem. Dokonce i otisky prstů! Namontovat brzdový třmen-li odstranit dříve.
Vyměňte roadwheel. Grip kola pevně a pokusit se skále - na méně než nová ložiska, velmi nepatrný pohyb je v pohodě. Nastavení ložiska těsné bude jen vrak je.
Nižší auto a točivý moment matic v plném rozsahu.
Související příspěvky:
Alfa Romeo 75 zadní odpružení
Alfa 75 Vnitřní Wing Repair
Alfa 75 Zadní odpružení keře
Alfa Romeo 75 Dolní kulových čepů
Toyota Landcruiser FJ60 1984 (2) (na prodej od soukromého vlastníka) poslat email
Alfa 75 Stav ventilu
2012 Toyota RAV4 EV prototyp debutuje v LA
Alfa Romeo 75 Radius keře Rod a sledování kloubové hlavy
Alfa Romeo 75 karoserie
Alfa 75 Cam řetězec
Alfa 75 Systém zapalování
Alfa Romeo 75 Přední brzdy
4 nejlepší vozů Toyota
Alfa 75 Spojení převodovky GO
Alfa 75 hadice přívodu, zdvihátka a časování
Alfa Romeo 75
MUD NÁKLADNÍ Toyota Tacoma na 44 BOGGERS TÉMĚŘ STUCK MUDDIN
Alfa 75 Palivový filtr a termostat
Alfa 75 Boots hřeben řízení