Nouzový režim

jelcinek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.10.2009, čtv 10:07
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Nouzový režim

Příspěvek od jelcinek » 16.11.2010, úte 22:30

Dnes mi znenadání při volný plynulý jízdě po rovince spadla Alfa do nouzovýho režimu - hláška motor control system failure a naprosto ztratila výkon. Je možný že se přepnula do nouzáku kvůli tomu, že jsem asi dvě výměny oleje a filtrů nenechat alfu napíchnout na diag a přepsat kilometry zbývající do další výměny?
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´

Jimmy

Příspěvky: 83
Registrován: 28.7.2009, úte 21:08
Bydliště: Liberec

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Jimmy » 16.11.2010, úte 22:33

Tohle mi delalo kdyz sem mel ucpanej senzor tlaku turba.
Alfa Romeo 147 1,9 jtd 85kw

jelcinek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.10.2009, čtv 10:07
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od jelcinek » 16.11.2010, úte 22:57

Jimmy píše:Tohle mi delalo kdyz sem mel ucpanej senzor tlaku turba.

A kde ten senzor najdu? Příp. dá se nějak vyčistit?
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´

Jimmy

Příspěvky: 83
Registrován: 28.7.2009, úte 21:08
Bydliště: Liberec

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Jimmy » 16.11.2010, úte 23:37

vycistit nevim ja ho vymenil a na ten starej sem jeste nemel cas se podivat.Jinak je to na sani mezi motorem a kabinou tam vede snad jedinej drat kterej je napojenej na to cidlo.Nevim ale jestli jtdm je stejny pokud mas pristup k eperu tak se podivej na to.

A chyba trva porad i kdyz stojis prez noc a rano nastartujes? me to obcas blikalo po nastartovani v pohode protoze sem nepouzival turbo ale jen co zacalo jet tak chyba a omezeni vykonu.
Alfa Romeo 147 1,9 jtd 85kw

jelcinek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.10.2009, čtv 10:07
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od jelcinek » 17.11.2010, stř 08:13

Právě že jsem i zkoušel asi na hodinu odpojit baterku a nezhaslo to...Už když jsem zapnul klíček tak to házelo chybu. Když mi kuny překousaly kabel od lambdy, tak to chvíli trvalo než vyletěla chyba na PP.
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Nouzový režim

Příspěvek od tuta146 » 17.11.2010, stř 08:16

Nepřepsané kilometry to určitě nedělají a ta hláška může znamenat úplně všechno. Kód závady je uložený v paměti, tak to nech napíchnout.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

jelcinek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.10.2009, čtv 10:07
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od jelcinek » 17.11.2010, stř 12:03

Pridam takovej poznatek..dneska rano jsem cvicne sundal ERG ventil, kterej nejspis funguje. Po tom co auto celou noc stalo jsem ho nastartoval, vyskocila chyba kontrolniho systemu motoru, ale pri jizde po ohrati motoru jelo chvili auto normalne. Po chvili to zase ztratilo vykon..Jinak nevite nekdo kde je a jak vypada (nejlip foto) ten senzor tlaku turba?

Ještě jsem si všiml, že přestal fungovat zadní stěrač...esli to muže mit nějakou souvislost...
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´

jelcinek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.10.2009, čtv 10:07
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od jelcinek » 18.11.2010, čtv 19:55

Ví tu někdo, kde je u 1.9 JTDM čidlo tlaku turba? A případně jestli se dá nějak vyčistit?
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´

crazyfrog
Nováček

Příspěvky: 128
Registrován: 11.1.2009, ned 18:32

Re: Nouzový režim

Příspěvek od crazyfrog » 18.11.2010, čtv 20:15

hláška motor control system failure se mi minulý týden objevila zničehonic také..druhej den to samé, dofoukl jsem gumy, natankoval půlku nádrže a hláška zmizela :-) takže to může být fakt cokoliv...to auto má prostě duši :-)

jelcinek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.10.2009, čtv 10:07
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od jelcinek » 19.11.2010, pát 12:50

Tak jsem to dneska nastartoval když bylo venku cca 0°C a hláška motor control system failure nikde..:-D..ale stejně s tim jedu na diagnostiku, mám pocit esli není přidřená regulace turba...
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´

lock338

Příspěvky: 5
Registrován: 14.11.2010, ned 15:23

Re: Nouzový režim

Příspěvek od lock338 » 19.11.2010, pát 19:19

ten snimac najdes pod autom ked zbadas turbo tak hned pri nom udu donho 3 podtlakove hadicky a konektor inak diag by ho mala ukazat hned

Armies
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 21.8.2009, pát 19:57

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Armies » 28.11.2010, ned 19:42

jelcinek píše:Dnes mi znenadání při volný plynulý jízdě po rovince spadla Alfa do nouzovýho režimu - hláška motor control system failure a naprosto ztratila výkon. Je možný že se přepnula do nouzáku kvůli tomu, že jsem asi dvě výměny oleje a filtrů nenechat alfu napíchnout na diag a přepsat kilometry zbývající do další výměny?
Tenhle problem jsem mel take...a nakonec to byla jedna civka..stala me 5000Kc..ale jak se tu zde pise muze to byt i jina zavada.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Petr147 » 28.11.2010, ned 19:50

civka 5000? za to máš všechny 4 a práci v servise :D

Armies
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 21.8.2009, pát 19:57

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Armies » 28.11.2010, ned 21:24

Petr147 píše:civka 5000? za to máš všechny 4 a práci v servise :D
Zapalovací cívka BOSCH 4430Kc:
Obrázek
+ jsem daval 282Kc za palec= nejakych 4700Kc + prace mi stala acc 5000Kc.
Dej mi odkaz kde sezenu zapalovaci civku za 1000Kc....koupim si nahradni.
Obrazek jsem dal ilustracni...od bosche je trosku jina :wink:

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Petr147 » 28.11.2010, ned 21:52

2.290,00 Bosch na MJ auto...

kupoval jsem ne Bosch a bez fajfky, protože mám kabely a fafky nové za cca 1150 :) přesně značku už nevím, ale už rok slouží

Jatun

Příspěvky: 16
Registrován: 13.11.2010, sob 15:05
Bydliště: Napajedla

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Jatun » 7.2.2011, pon 20:56

Taky mi to hlásí chybu Motor control system failture. Nevi nekdo co by to mohlo byt u 1.6 T.S. (77kw). Děkuji
Naposledy upravil(a) Jatun dne 2.3.2011, stř 21:02, celkem upraveno 1 x.

Hlawi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.11.2010, pon 19:07
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Hlawi » 7.2.2011, pon 21:01

Tezko rict, muze to byt nejaka malickost nebo i neco zavaznejsiho. Nejlepsi co muze byt, tak si to nechat projet diagnostikou. U me to byla lambda sonda.
Alfa Romeo 147 1.6 88 Kw

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: Nouzový režim

Příspěvek od pekony » 8.2.2011, úte 12:26

U mě taky lambda. A stupňovalo se to. V poslední fázi už alfa ani nechtěla jet a chcípala.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Petr147 » 8.2.2011, úte 12:56

kolik máš najeto?

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: Nouzový režim

Příspěvek od kravitzUL » 8.2.2011, úte 17:14

vůbec nezjišťuj nějaké turbo...to může být cokoli. Napíchni na pc a víš hned(a třeba to i bude turbo). Může to být blbost od nějakého špatného čidla, prasklé hadičky na turbu až po plno jinejch vážnějších věcí..vstřiky apod. A to že to u někoho bylo turbo..a u jiného zase něco jiného ti je k ničemu. :smt035 To neni jako když se ti nedrží teplota motoru, kdy to směřuje k termostatu, špatnému čidlu, chybnýmu budíku. Tady to může být cokoli.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.2.2011, úte 17:17

Armies píše: ...+ jsem daval 282Kc za palec...
Jakej palec? Do rozdelovace? :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Jatun

Příspěvky: 16
Registrován: 13.11.2010, sob 15:05
Bydliště: Napajedla

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Jatun » 8.2.2011, úte 21:11

pekony píše:U mě taky lambda. A stupňovalo se to. V poslední fázi už alfa ani nechtěla jet a chcípala.
může to byt tou lamdou? že když ji vyměním tak to pojede normálně?
Naposledy upravil(a) Jatun dne 2.3.2011, stř 21:03, celkem upraveno 1 x.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Petr147 » 8.2.2011, úte 21:13

tři válce může být cívka... kup si kabel za 300 a fiateecuscan a udelej si diagnostiku, je to levnejsi nez nekam jezdit, muzes si ji delat casteji a ten program zvladne kdokoliv :)

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: Nouzový režim

Příspěvek od pekony » 8.2.2011, úte 22:00

Přesně tak může to být ta lambda ataky ta cívka a proto tě nemine diag. Je to pak jistota. Ano jelo to jako na tři válce pač jedna lambda hazela nesmyslné hodnoty řídící jednotce. Po výměně vše vpořádku.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

vladis
Uživatelský avatar

Příspěvky: 42
Registrován: 11.8.2010, stř 22:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od vladis » 7.3.2011, pon 20:50

Mne se alfa prepla do nouzaku a zahlasila motor engine failure chvilku po tom co jsem koupil alfu. Diagnostika napsala chyba zapaleni smesi na 1,3,4 valci. problemy byl dva. Prvni byly svicky na odpis viz foto po vysroubovani byly tam asi hafo km+ mix znacek ngk denso a brisk. Dalsi problem bylo praskle tesneni vika ventilu takze svicky byly kompletne utopene smesi vody a oleje - majitel pred prodejem nechal umyt motor tak ze z der pro svicek byly male studanky. Svicky byly kompletne utopene. Takze mozna to jsou svicky zaver lepsi je udelat diagnostiku :-)
Přílohy
Clipboard02.jpg
Clipboard01.jpg
Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDm 104 kW
Alfa Romeo 8C Compeizione 1:10 scale RC Electric Model Car
ex....Alfa Romeo 147 1,9 JTDm 110 kW
ex....Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 88kW
ex....Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW
ex....Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti